Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Modernu.lt | Sukčiai |

2021 lapkričio 8 d. sumokėjusi 86,87 €, svetainėje Modernu.lt nusipirkau veido kremą bei nešiojamą oro kondicionierių. Tą pačią dieną iš pardavėjo el.paštu gavau patvirtinimą, kad apmokėjimas gautas.  Svetainėje buvo informacija, kad prekių gavimo laikas 10-30 dienų. Veido kremas buvo gautas į terminą, o oro kondicionieriaus iki šiol negavau, nors nuo pinigų apmokėjimo jau praėjo du mėnesiai ir 4 dienos. 2021 m. gruodžio 20 d. el. paštu kreipiausi į pardavėją dėl negautos prekės. 2022 m. sausio 1 d. el. paštu pardavėjas informavo, kad mano prekė yra perduota kurjerių tarnybai ir atsiuntė siuntos registracijos numerį, nurodydami, kad siuntą turiu gauti per 1-2 darbo dienas. Deja, ne tik kad siunta negauta, bet nuo sausio 1 d. iki šiandien, t.y. per 12 dienų informacija, tikrinant atsiųstą pardavėjo siuntos numerį, nesikeičia. Vienintelis nurodytas atliktas veiksmas, tai 2021 m. gruodžio 17 d. siuntėjo atsispausdintas lipdukas. Jokia siunta nėra perduota siųsti. Dar keletą jartų el. paštu kreipiausi į pardavėją, prašydama grąžinti pinigus už negautą daiktą, tačiau jokių atsakymų, deja, negavau. Pinigai iki šiol negrąžinti.

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Sveiki Info@vartotojuskundai.lt,

Tai yra automatinis atsakymas patvirtinantis, kad mes gavome jūsų užklausą.
Kiekvienas jūsų laiškas mums yra labai svarbus.

Kad ir kaip bebūtų gaila, dėl pastaruoju metu stipriai išaugusio užklausų kiekio, ne visą laiką iš karto galime atsakyti į jūsų laišką.
Į jūsų klausimus stengiamės atsakyti kaip galėdami greičiau, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas.

Dėkojame už kantrybę ir supratingumą.

Mūsų specialistai į jums rūpimus klausimus atsakinėja:
Darbo dienomis nuo 09:00 iki 16:00 val.

Modernu.lt pateiktas atsakymas.

Gražinome klientei pinigus