Nusipirkau interneto
parduotuvėje varle.lt džiovyklę paskambino kurjeris ir pasakė, kad jis jau prie
namo. Išėjus man į lauką džiovyklė stovėjo iškrauta prie namo durų, apžiūrėjus
pakuotės išorėje pažeidimų nesimatė, todėl pasirašiau ir įsinešėme prekę į
namus. Išpakavus namuose, pasimatė džiovyklės atsikilusios plastmases dalys,
taip pat pasimatė apatinio dangčio (putaplaščio) suskilimas, nors kol buvo
pakuotė celofane ir prekę nešėme, suskilimo ant apatinio dangčio (putaplaščio)
nesimatė. Nedelsiant buvo nufotografuoti defektai ir į info@varle.lt parašytas
laiškas, laiškas išsiųstas su prisegtomis defektuotos prekės, tačiau varlelt
atrašė, kad jie nekalti, kad čia yra mano problema, ir turėjau vos ne prie
kurjerio išpakuoti džiovyklę ir apžiūrėti prekę. Nerekomenduoju pirkti šioje
kontoroje, kur į vartotoją žiūrima tik tol kol perkate, o kai jau pristato
brokuotą prekę, čia jau tavo bėdos, jie tau nepadės.