UAB "Ugninta" | nekokybiška prekė ir negrąžinami pinigai |
Buvo pirkta prekė - sieninis laikrodis už 11,06 eur, labai prastos kokybės už neadekvačią kainą. Prekė visiškai neatitiko kokia nurodyta buvo internetinėje parduotuvėje. Todėl iš karto buvo padarytas grąžinimas savo lėšomis 2021-12-20 d., pagal siuntos sekimo dokumentą siunta buvo pardavėjui pristatyta 2021-12-22. Internetinės parduotuvės svetainėje, prekių grąžinimo taisyklėse yra nurodyta, kad "Po prekės grąžinimo, prekė būna tikrinama dėl naudojimo žymių, ar pilna komplektacija, ir tada yra grąžinami pinigai. Tai gali užtrūkti ir iki 5 darbo dienų". Tačiau iki 2022-01-04 iš pardavėjo nėra jokios informacijos. Taigi kreipiausi pati į pardavėją pirmą kartą telefonu 2021-12-27, buvo pasakyta, kad dar nėra gautas mano prekės grąžinimas (nors tai nėra tiesa). Taigi palaukusi dar savaitę ir nesulaukusi toliau jokių žinių iš pardavėjo, vėl susisiekiau telefonu 2022-01-04, buvo sakoma vėl tas pats, kad nėra gauta prekė, bet patvirinusi, kad jūs esate gavę prekę jau 2021-12-22, tuomet pradėjo sakyti, kad sandėlyje dar nesutvarkytas grąžinimas dėl didelio krūvio. Galima teigti, kad tokios prastos kokybės prekėmis prekiaujant, tikėtina, kad grąžinimas gali užtrukti, tuomet, reikėtų informuoti bent jau klientą, kad yra gautas grąžinimas ir kada bus pinigai grąžinti. Taip pat ir internetinėje svetainėje informaciją reikėtų pakeisti, o ne rašyti, kad grąžinimas užtruks iki 5 d.d.
.
Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.