Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Modernu.lt | Modernu.lt negrąžina pinigų už nekokybišką prekę |

2021-11-22 gavau mėnesį laiko lauktą siuntą #16312, kurios turinys baisiai nuvylė - ypač tamprių kokybė nepatenkinama: siūlių išlindę kabantys siūlai, ant dešinės kojos klešnės priekyje sukietėjusi kažkokių klijų dėmė ir pati medžiagos išorinė pusė tokia bjauriai sintetinė, blizgi, susiglamžiusi, kojų neaptempia, o raukšlėjasi; tamprių ilgis gerokai per trumpas pasirinktam dydžiui. 
Prekių kokybė nei iš tolo neatitinka sumokėtos kainos - 2021-11-25 kreipiausi į Modernu.lt el. paštu prašydama grąžinti mano sumokėtas lėšas ir pasiimti nekokybiškas prekes. Gavau atsakymą, kad turiu paštu grąžinti prekę, o Modernu.lt atliks jos vertinimą. Išsiunčiau prekę paštu 2021-11-27 (gaišau savo laiką, mokėjau papildomai suntimo išlaidas), gavau atsakymą, kad mano prašymas gautas. Daugiau negavau nei atsakymo, nei pinigai grąžinti, nors Modernu.lt įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 dienų nuo pretenzijos pateikimo. Pakartotinai dar kreipiausi su priminimu el. paštu į Modernu.lt 2021-12-20 ir 2021-12-31, jokio atsakymo nesulaukiau.
Taip pat Modernu.lt svetainėje pateikiau neigiamą atsiliepimą su nuotraukomis apie Modernu.lt prekę ir paslaugas, bet mano atsiliepimas neviešinamas - svetainėje liko tie patys 5 dvejų metų senumo teigiami atsiliepimai, kokios puikios tamprės. 
Labai neetiški poelgiai ir tiktai ne "Modernu" - gėda už tokius verslus, kurie persiunčia kinišką pigiausią produkciją už kelis centus ir reklamuoja ją kaip aukščiausios kokybės, prabangos prekes už neadekvačią kainą. Gryniausias sukčiavimas ir apgaudinėjimas.