1. Prekė užsakyta 2021 m. lapkričio mėn. 14 d. Gautas patvirtinimas, kad užsakymas 16759 sėkmingai apmokėtas. Sumokėta 37,25 EUR. Gruodžio 30 d. prekė dar negauta.
2. Laišku 11-23 kreipiausi su paklausimu "apmokėjimas padarytas. Kada galiu tikėtis prekės pristatymo?"
Atsakymas 11-26 :Gavus apmokėjimą, užsakome prekes tiesiai iš mūsų užsienio tiekėjų.Prekėms atvykus į mūsų sandėlį, pristatome jas kurjeriu arba į LP Express paštomatą. Dauguma mūsų prekių yra ypač didelės paklausos, todėl, kaip ir nurodyta svetainėje, pristatymas gali užtrukti 10-30 d.d., paprastai apie 2-4sav. Šiuo metu dėl su COVID pandemija susijusio vežėjų ir darbuotojų trūkumo visame pasaulyje sutrikdytas prekių pristatymo procesas. Plačiau apie pasaulį kaustančią siuntų krizę sužinoti galite šiuose straipsniuose:https://m.kauno.diena.lt/naujienos/verslas/ekonomika/gali-buti-keblu-nupirkti-dovana-kaledoms-truksta-prekiu-kas-bus-pries-sventes-neprognozuojama-1047811 Tačiau mes bendradarbiaujame su patikimiausiais pasaulyje tiekėjais ir vežėjais, todėl jūsų siunta nevėluos! 12-21 rašau dar kartą: Sveiki,
gavus apmokėjimą, jau praėjo 6 savaitės. Prekės negavau. Todėl norėčiau, kad grąžintumėt pinigus už užsakymą #16759
Atsakymo jokio negavau.
Kiek dar turėčiau laukti prekės ar pinigų? Kodėl ši internetinė prekyba vis dar vykdoma? Negi teisėsauga nesusidomi?