Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

modernu.lt | NEI PREKĖS, NEI PINIGŲ |

1. Prekė užsakyta 2021 m. lapkričio mėn. 14 d. Gautas patvirtinimas, kad užsakymas 16759 sėkmingai apmokėtas. Sumokėta 37,25 EUR. Gruodžio 30 d. prekė dar negauta. 
2. Laišku 11-23 kreipiausi su paklausimu "apmokėjimas padarytas. Kada galiu tikėtis prekės pristatymo?" 
Atsakymas 11-26 :Gavus apmokėjimą, užsakome prekes tiesiai iš mūsų užsienio tiekėjų.
Prekėms atvykus į mūsų sandėlį, pristatome jas kurjeriu arba į LP Express paštomatą. 
Dauguma mūsų prekių yra ypač didelės paklausos, todėl, kaip ir nurodyta svetainėje, pristatymas gali užtrukti 10-30 d.d., paprastai apie 2-4sav.
 Šiuo metu dėl su COVID pandemija susijusio vežėjų ir darbuotojų trūkumo visame pasaulyje sutrikdytas prekių pristatymo procesas.
 Plačiau apie pasaulį kaustančią siuntų krizę sužinoti galite šiuose straipsniuose:
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/verslas/ekonomika/gali-buti-keblu-nupirkti-dovana-kaledoms-truksta-prekiu-kas-bus-pries-sventes-neprognozuojama-1047811
 Tačiau mes bendradarbiaujame su patikimiausiais pasaulyje tiekėjais ir vežėjais, todėl jūsų siunta nevėluos!
12-21 rašau dar kartą: Sveiki,
gavus apmokėjimą, jau praėjo 6 savaitės. Prekės negavau. Todėl norėčiau, kad grąžintumėt pinigus už užsakymą #16759
Atsakymo jokio negavau.

Kiek dar turėčiau laukti prekės ar pinigų? Kodėl ši internetinė prekyba vis dar vykdoma? Negi teisėsauga nesusidomi?