Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.
Laba diena,
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (toliau – Tarnyba), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos pašto įstatymo (toliau – Pašto įstatymas) 6 straipsnio 2 dalies 1 punktu, prižiūri, kaip laikomasi Pašto įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nuostatų. Informuojame, kad Tarnyba, gavusi paslaugų gavėjų pasiteiravimus elektroniniu paštu, teikia bendrojo pobūdžio konsultacijas.
Rekomenduojame kreiptis į paslaugos teikėją, pateikiant rašytinę pretenziją su Jūsų parašu. Į pretenziją paslaugos teikėjas turi atsakyti per 14 d. nuo jos gavimo datos.
Tuo atveju, jei pateikus pretenziją, visgi manysite, kad paslaugos teikėjas pažeidė Jūsų teises ir teisėtus interesus, turite teisę kreiptis į Tarnybą arba dėl situacijos įvertinimo ir išsamios konsultacijos suteikimo, arba dėl ginčo išsprendimo ne teismo tvarka, tačiau tokiu atveju turėtumėte pateikti Tarnybai pasirašytą prašymą.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog rekomenduojamą užpildyti prašymo nagrinėti ginčą formą galima rasti Tarnybos interneto svetainėje, adresu https://www.rrt.lt/, skyriuje „Paštas", skiltyje „Vartotojų teisių apsauga", paspaudus nurodą „Kaip pateikti prašymą dėl ginčo". Atkreipiame dėmesį, kad prašyme turi matytis Jūsų parašas arba prašymas turi būti pasirašytas sertifikuotu elektroniniu parašu. Pasirašytą prašymą galima pateikti elektroninėmis ryšio priemonėmis (faksu, el. paštu rrt@rrt.lt arba internetu per Elektroninę dokumentų sistemą).
Pagarbiai
Sondra Kasperavičienė
Vyriausioji specialistė
Skundų skyrius
Tinklų reguliavimo departamentas
Tel. (8 5) 210 5667, 8 647 16899
El. p. sondra.kasperaviciene@rrt.lt
LR ryšių reguliavimo tarnyba
Mortos g. 14, 03219 Vilnius
www.rrt.lt
AB Lietuvos paštas pateiktas atsakymas.
Laba diena,
Dėkojame už kreipimąsi. Atsakymą Jums išsiuntėme el. paštu.
Pagarbiai
Jovita
Klientų užklausų valdymo grupės vyresnioji specialistė
Tel. 1842
El. p. info@post.lt
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas
J. Jasinskio g. 16, 03500 Vilnius
www.lietuvospaštas.lt
Lietuvos paštas remia atsakingą požiūrį į aplinką. Nespausdinkite šio laiško, jeigu nėra būtinybės.
Informacija šiame pranešime gali būti konfidenciali. Ji skirta tik asmeniui, kuriam yra adresuota. Jei šį pranešimą gavote per klaidą, Jūs negalite skaityti, kopijuoti ar bet kaip kitaip platinti šio pranešimo ar jo dalies ir skleisti jame esančios informacijos. Prašome informuoti apie tai siuntėją ir iškart ištrinti visas šio pranešimo kopijas iš savo kompiuterio. Dėkojame.
Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.
Laba diena,
Dėkojame už kreipimąsi. Labai nemalonu, tačiau iki šiol nepavyko nustatyti tarptautinės siuntos Nr. RR171544737IL buvimo vietos. Galimai dėl skirstymo klaidos siunta išsiųsta nefiksuojant siuntos duomenų. Dėl šios priežasties sekti tolimesnio siuntos apdorojimo bei patiekti siuntos pristatymą, nepristatymą ar grąžinimą patvirtinančių dokumentų, nebegalime. Atsižvelgiant į tai, siuntą laikome prarasta.
Informuojame, kad vadovaujantis žalos atlyginimą reglamentuojančiais dokumentais, žala atlyginama siuntos siuntėjui (fiziniam ar juridiniam asmeniui išsiuntusiam siuntą) už prarastas, išplėštas ar dėl pašto paslaugos teikėjo kaltės grąžintas registruotąsias, įvertintąsias siuntas. Atsižvelgiant į išdėstytą, dėl nekokybiškai suteiktos paslaugos, siuntėjas turi kreiptis į savo šalies pašto tarnybą. Siuntos išsiuntimo šalies pašto tarnybai kreipusis į AB Lietuvos paštą, prisiimsime atsakomybę bei atlyginsime jai žalą, vadovaujantis žalos atlyginimą reglamentuojančiuose dokumentuose nustatyta tvarka.
Taip pat pranešame, kad atsižvelgiant į įvykusius nesklandumus, grąžiname sumokėtą siuntos administravimo mokestį - 3,00 EUR. Prašome el. adresu info@post.lt pateikti sąskaitos numerį, į kurią grąžinti minėtą sumą.
Atsiprašome už nesklandumus ir Jūsų patirtus nepatogumus.
Pagarbiai
Jovita
Klientų užklausų valdymo grupės vyresnioji specialistė
Tel. 1842
El. p. info@post.lt
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas
J. Jasinskio g. 16, 03500 Vilnius
www.lietuvospaštas.lt