Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "TELE2" | Tele2pildyk savaliauja padarydami tave aboentu be sutarties |

Skundziu tele2pildyk. Esme tokia...pasipildai saskaita per banka ar uz pasirinkta menesi plana sumoki elektroniniu budu viskas yra gerai gauni paslauga paslauga uzsakyta. Taciau as niekur nespaudziau nera jokiu parasytu salygu, kad uzsakius plana, kaip pasibaigs planas jis bus pratestas automatiskai. Tai savaliskai surasoma sutartis su tele2pildyk man kas menesi nuskaiciuoti is saskaitos pinigus ir uzsakomas planas..butent sitos paslaugos as niekada nesirenku, bet ji visada ijungiama automatiskai. Tik yra gaunama ispejama zinute, kad norint atsaukti turi klientas atlikti kazkokius veiksmus. 
As i tele2pildyk klientu aptarnavima skambinu kekviena menesi ir prasau nuimti man automatini ijungi ir prasau kad isjungtu tokia galimybe visam laikui. Nes del to patyriu nuostoliu, tele2 savavaliskai be mano sutikimo man is banko saskaitos nuskaiciuoja pinigus uz paslauga kuria uzsako jie patys automatiskai. Jei as pamesciau telefona ar isvaziuociau i uzsieni taip nezinant tampu abonentinis klientas kuriam kas menesi nuskaiciuoja pinigus ir uzsakoma paslauga, nors visiskai tokios paslaugos neuzsakau, paskambinai prasau atsaukti ir niekada to netaikinti. Tele2 atsakymas kad tokios taisykles ir negali man atsaukti automatinio uzsakymo. paskambinus gaudavau atsakyma ir kad jie negali atsaukti sitos uzsakytos paslaugos, turiu as eiti i savo paskyra ir nuimti varnele nuo automatinio siuntimo. Nors ir nuemus varnele kita menesi uzsakius plana jie vel mane padaro automatiniu abonentu ir savaliskai be mano sutikimo man uzsakymo vel plana ir nuskaito pinigus. 
Toks tele2pildyk elgesis jau emociskai ir moraliskai sekina kekviena menesis tas pas. 
Karta pasirinkau buda kaip pasibaige mano menesis uzsakytas planas (pries pasibaigiant) nuejau i banko paskyra is sumazinau limitus kad negaletu nuskaiciuoti pinigu ir uzsakyti paslaugos. Pasibaigus planus tele2pildyk megino nuskaiciuoti pinigus ir uzsakyti plana. jiems nepavyko, gavau zinute kuri skamba mazdaug taip....jusu saskaitos nepakankamas pinigus limitas todel paslauga negalima. Apsidziaugiau tuom kad radau buda kaip su tuo kovoti kad jie neuzsakytu man automatiskai toliau planu ko as visada nenoriu. Taciau tik atlaisvinus banko limitus tele2 iskart automatiskai nuskaite is banko saskaitos lesas ir uzsake plana.
Tele2pildyk pasirinko toki kelia kad zmogus ar nekalbantis nesuprantas lietuviskai ar nemokantis skaityti pvz aklas, Uzsakes bet kokia paslauga tampa automatinis abonentas jam to nezinant, jei zmogus pasinaudojo kaip pvz savaite nauju numeriu ir kaip nebereikalingas ismete/nebesinaudoja jam kas menesi nuskaiciuos tele2pildyk is banko sask pinigus ir uzsakys ta pacia paslauga kas menesi..galimybe susekti tik pastebejus banko israsuose kad kas menesi moki tele2pildyk uz paslauga, kurios tau reikejo kaip pvz tik savaitei o gal dienai bet nevisam laikui kol neatsauksi pats asmeniskai. Kaip tokiam zmogui atsaukti paslauga jei pameti telefona su visu numeriu... Vienintelis budas eiti i salona kalbetis ir praeiti kryziau kelius.
Pavargau su tele2pildyk tokiu savavalisku elgesiu, jau noras net pasirinkti kita operatoriu, Aiskindamas su jais patyriu piniginius nuostolius nera dideli pinigai bet taip per ju elgesi viena menesi daugiau kita karta maziau..nes tenka skambini ju konsultantamtas kur minutes yra mokomos, kol atjungia man sia paslauga kol atsaukia ju uzsakyta plana as patyriu piniginius nuostolius o jie uzdirba nes jiems skambinu, tuo paciu as prarandu brangu laika aiskindamas kartais ir 10min buna ir daugiau. Moraline zala didziausias nes tau nuskaiciuoja pinigus kurie gal buvo skirti to momemtu kitam atvejui, emocijos - pyktumas, nes taip kekviena menesi, gaistu laika kurio nenoriu gaisti aiskindamas kur dingo mano 9ct ar 30ct ar 3.5euro bet tokiu nuostolius vis patyriu. 
Kitas dalykas jie mane isbalansuoja atsaukia paslauga, bet nepilnai kaip kompensacija kazka palieka, taip apsigavau karta kad jie man plano neatsauke, nes nuejus i progameletele2pildyk savitarna maciau kad planas uzsakytas turiu paslaugos...deje nevisada informacija yra teisinga realu laiku, todel prasisukus laikui tik yra teisingai..taip iseikvojau saskaitas pamates tik veliau teisinga mano saskaitos busena. As niekaip nesuprantu kodel turiu eiti tikrinti ar jiems skambinti ar jiems siusti zinute kuri yra mokama atsisakyti sitos
 paslaugos kurios as neuzsakinejau, man tai akyvaizdus sutarties surasymas, tampi abonentu. Nors jokios sutarties neesi pasirases, nedavei sutikimo kas menesi tele2pildyk nuskaiciuoti is tavo saskaitos pinigus...ir tu visiskai nenori kad tau automatiskai butu uzsakytas tas pas planas...As noriu pasibaigus planai paziureti savo isklotine ir pats nuspresti kuris man planas dabar labiau reikalingas....taciau tele2 automatiskai pries mane uzsako pirmi. 
Niekur kitur nesikreipiau del sio skundo...asmeniskai jau gaila laiko su ju daromu savivalevimo, jei nebutu buve pinigu saskaitoje buciau pasirinkes kita operatoriu jau kad nebegadinti sau nuotaikos, galvojau uzteks man dar dviem menesiams dviem kartams uzsakyti bet taip isbalansavo su savo ijungiu isjungiu perjungiam nuimiam uzdejom gavosi diveju menesiu islaidos vienam menesiui...puse pinigu nuejo veltui man asmeniskai, o tele2pildyk.lt tik daugiau uzdirbo...tad tai tikrai nera saziningas elgesis ziurint is kliento. 
Butu tikrai nelogiska jei kokioje E-parduotuveje internetu uzsakytum prieke kaip 1 vieneta kaip pvz rubas(megztinis) ir tau nezinant sudarytu sutarti kas menesis siusti po nauja megstini toki pati ir nuskaiciuotu is saskaitos pinigus uz paslauga ir preke. cia vyksta panasiai tik kitokia paslauga.
Skambinau prasiau siuliau kad jie tai pakeistu, dazniausia sulaukdavau is konsultantu atsakyma kad tokios taisykles jie negali man atsaukti automatinio uzsakymo, jie negali padaryti kad neisijungtu automatinis uzsakymas, turiu as ieskoti savo paskyroje ten kazkur yra galimybe paciam atsaukti, bet tai reiktu daryti jums kekviena menesi paciam. Po ilgio pokalbio su konsultantais pakripdavo kalba kad jie gali atjungti ir jie man atsaukia automatinis plano uzsakymas...praejus menesiui viskas kartojasi isnaujo. Kiek as prasau prasysiu kad tokios man paslaugos neteiktu, bet kekviena menesi man pasipildzius saskaita jie gali man automatiskai nuskaiciuoti ir uzsakyti...VISAM LAIKUI ATSISAKYTI NEGALIU, BET TELE2PILDYK VISAM TOLIMESNIAM NAUDOJIMUI GALI UZSAKYTI MAN SIA PASLAUGA? 
Yra paslaugos uzsakymas kurios kaina ~14eur uzsakes ir pasinaudojas tau kiek reikia pvz 1savaite ar 1men tu ismeti kortele nes tau nebereikalinga paslauga....metu gali ar imant ilgesni laikotarpi busi nustebes kiek sita paslauga tau kainavo: PVZ skaiciavimas 14eur x 12men = 168eur 
Manau jie neturi teises nupirkus paslauga viena karta ja pirkti savaliskai tiek kartu kol tu pats jos neatsisakysi.


Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Laba diena,

Atsakydami informuojame, jog remiantis Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių (ERPTT) 5 punktu, paslaugų gavėjui paslaugos teikiamos sudarius paslaugų teikimo sutartį raštu arba teikėjo nustatytais atvejais konkliudentiniais veiksmais. Konkliudentiniais veiksmais sudarytoms sutartims prilyginamos visos sutartys, sudarytos nerašytine forma. Pastebėtina, kad viešas paskelbimas apie teikiamas paslaugas ir jų teikimo sąlygas nenustatytam asmenų skaičiui yra viešoji oferta (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – CK) 6.171 straipsnis). Ji išreiškia oferento ketinimą būti sutarties saistomam ir įsipareigojančiam akcepto atveju (CK 6.167 straipsnis). Ofertos priėmimas (akceptas) sukelia teisinius padarinius (CK 6.173 straipsnis), tai reiškia, kad Jūs konkliudentiniais veiksmais (įsigydamas Pildyk SIM kortelę ir pradėdamas naudotis paslaugomis) išreiškėte sutikimą naudotis paslaugomis UAB „Tele2" (bendrovė) išankstinio mokėjimo paslaugos PILDYK teikimo taisyklėse ir viešai interneto svetainėje paskelbtomis sąlygomis, taip išreikšdamas, kad šios sąlygos Jums yra priimtinos.



Gavusi Jūsų kreipimąsi, LR Ryšių reguliavimo tarnyba (Tarnyba) įvertino bendrovės viešai skelbiamą informaciją apie siūlomus mokėjimo planus bei jų pratęsimo sąlygas. Tarnyba nustatė, kad išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk" tinklalapyje (https://mano.pildyk.lt/planai) viešai skelbiami mokėjimo planų pasiūlymai bei pateikiama visa informacija apie įvairių akcijų sąlygas, kuriomis Jūs galite pasinaudoti. Tarnyba nustatė, kad mokėjimo planų aprašymuose be kita nurodoma, jog mokėjimo planas "prasitęsia automatiškai, sąskaitoje esant pakankamam pinigų likučiui. <...> Sustabdyti automatinį plano prasitęsimą galima išsiuntus STOP numeriu 1556 (0,10 €/SMS). Tokiu būdu, pasibaigus plano naudoms ar galiojimo laikui ir neužsisakius jokio kito plano, įsigalios standartiniai tarifai.". Atsižvelgus į tai, Tarnyba vertina, kad Jūs turite galimybę susipažinti su viešai skelbiama bendrovės informacija, be kita ko, skelbiami ir kiti Pildyk sąskaitos papildymo būdai (mokėjimo kortelė, el. bankininkystė, papildymo kvitas, mobilusis papildymas) nei bankiniai nuskaitymai. Tokiu būdu, papildant Pildyk sąskaitą sąmoningai tik tam tikra pinigų suma bei nesant pakankamam pinigų likučiui, mokėjimo planas, pasibaigus jo galiojimo laikotarpiui, nebūtų automatiškai užsakomas pakartotinai bei Jums įsigaliotų standartiniai tarifai.

Informuojame, kad Tarnyba negali daryti įtakos paslaugų teikėjų siūlomiems planams, jų sandarai. Tuo atveju jei bendrovės siūlomi išankstinio apmokėjimo planai Jums netinka, siūlome Jums įvertinti šios įmonės ar kito paslaugų teikėjo viešai skelbiamus mokėjimo planus, taip pat ir abonentams, ir pasirinkti tokias paslaugų teikimo sąlygas, kurios Jums yra labiausiai priimtinos ir labiausiai atitinka naudojimosi paslaugomis įpročius ir poreikius.



Pagarbiai,

Edita Radvanskienė

Patarėja

Skundų skyrius

Tinklų reguliavimo departamentas

LR ryšių reguliavimo tarnyba

tel. (8 5) 210 5667

faks. (8 5) 216 1564

el.p. edita.radvanskiene@rrt.lt