Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Modernu.lt | Dėl kliento ignoravimo ir parduotos neveikiančios prekės |

Iš modernu.lt pirkau brangų elektrinį dantų šepetuką, laukiau visą mėnesį, maža to, kad labai ilgai laukiau prekės, tai dar ir neveikiančią gavau. Į laiškus neatrašinėja, prisiskambinti neįmanoma, gavau kelis atsakymus, kad gavau prekę ir džiaukis, o aš jiems sakau, kad neveikia, tai jiems neįdomu. Paprašiau man paskambinti, nes jie telefonu nebendrauja, visiems vienodai. Niekam neįdomu, kad man atsiuntė neveikiančią prekę. 2 savaites rašinėju jiems laiškus ir į massengerį, jokios reakcijos. Prašau Jūsų pagalbos, nes suma buvo didelė 39€. Tegul arba jie grąžina pinigus arba atsiunčia veikiantį tokį patį elektrinį dantų šepetėlį.
Iš anksto ačiū už pagalbą!
Sigita

Modernu.lt pateiktas atsakymas.

Klientei grąžinti pinigai už brokuotą prekę