Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "VisiVisi" pateiktas atsakymas.

Laba diena,

dėl stiklajuostės pakeitimo buvo tartasi su Jumis 2017-01-20 d., tačiau dėl transporto tą savaitę jos tiesiog negavome. 2017-01-19 d. Jums skambinome, tačiau neatsiliepėte, todėl Jums elektrininiu paštu buvo pranešta, kad sausio 20 dieną neatvyksime, pasiūlėme kitą laiką, sausio 27 d, bet jokio atsakymo iš Jūsų ir nesulaukėme. Vakar 2017-02-21 , 13:30 ir 13:42 skambučių metu vėl siūlėme artimiausią laiką stiklajuostes keitimui, bet Jus dėl mums nežinomų priežasčių atsisakėte, pateikdami versiją, jog buvo sutartas laikas meistrui vasario 21d., apie kurį mes nežinojome, nes į laišką, kuris buvo siųstas Jums 2017-01-19 d. Jūs nei skambučiu nei elektroniniu laišku neatsakėte.
Siūlome dar kartą suderinti laiką garantiniam aptarnavimui. artimiausias laikas yra 02.23 dieną, 8 val. ryte, arba 02-24 dieną 8 val ryte.
UAB "VISIVISI"