Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "VisiVisi" | Garantinis aptarnavimas |

Sveiki. 2016 gruodzio vidury iskvieciau meistrus pagal garantini aptarnavima del to, kad per langa kurį jie gamino ir state pucia skersvejis. Atvyko, ismatavo, atsiprase ir pazadejo iki Kaledu sutvarkyti ir iki siol per ten pucia skersvejai, o jie nekruta, as jiems ir skambinau ir rasiau ir toks jausmas,kad jie tiesiog nori is manes pasisaipyti. nebezinau ka daryti, tad jiems tiesiogiai pasakiau, kad rasysiu vartotoju teisems. Tai jau antras skundas del to pacio lango ir del tokio pat ilgo laikotarpio, manau jusu archyve turetu buti. kai jums parasiau, tai jie istaise neuzilgo savo visa broka, tiesa turejo vel viska isgriauti, bet suskubo tai atlikti. dabar ir vel tas pats, visa ziema teko pragyventi su kiauru langu, namie salta, seima serga as taipogi.

UAB "VisiVisi" pateiktas atsakymas.

Laba diena,

dėl stiklajuostės pakeitimo buvo tartasi su Jumis 2017-01-20 d., tačiau dėl transporto tą savaitę jos tiesiog negavome. 2017-01-19 d. Jums skambinome, tačiau neatsiliepėte, todėl Jums elektrininiu paštu buvo pranešta, kad sausio 20 dieną neatvyksime, pasiūlėme kitą laiką, sausio 27 d, bet jokio atsakymo iš Jūsų ir nesulaukėme. Vakar 2017-02-21 , 13:30 ir 13:42 skambučių metu vėl siūlėme artimiausią laiką stiklajuostes keitimui, bet Jus dėl mums nežinomų priežasčių atsisakėte, pateikdami versiją, jog buvo sutartas laikas meistrui vasario 21d., apie kurį mes nežinojome, nes į laišką, kuris buvo siųstas Jums 2017-01-19 d. Jūs nei skambučiu nei elektroniniu laišku neatsakėte.
Siūlome dar kartą suderinti laiką garantiniam aptarnavimui. artimiausias laikas yra 02.23 dieną, 8 val. ryte, arba 02-24 dieną 8 val ryte.
UAB "VISIVISI"