Įmonė visiškai ignoruoja susidarios situacijos išsprendimą. Š.m. rugsėjo 17 iš modernu.lt buvo pirkta prekė už ją atskaityta elektronine bankininkyste, įmonė apmokėjimą patvirtino el. paštu ir užsakymui suteikė Nr. Tačiau praėjo visi pristatymo terminai, o prekės nepristatė. Bandžius domėtis apie pristatymo eigą: t.y. skambinus nurodytu tel. autoatsakiklis informuoja, kad telefonu neaptarnauja, nurodo kreiptis el. paštu. Tačiau ir čia gaunamas tik automatinis atsakymas, kad laiškas gautas. Bet niekas nesusisiekia ir neinformuoja apie užsakymo eigą. Visiškas ignoravimas: netasako nei į pinigų gražinimą, nei užsakymo būseną. Nebuvo nuvykta į pačią įmonę kadangi skirtingi miestai. Pristatymo garantinis terminas 30 d.
Į kitas įstaigas dėl šio atvejo nebuvo kreiptasi (kol kas).
Modernu.lt pateiktas atsakymas.
Sveiki,
Ponia Danute preke yra gavusi, jai taip pat suteikta visa informacija apie prekes grazinimo eiga. Jeigu turite kokiu klausimu, musu klientu aptarnavimo specialistai mielai atsakys el. pastu info@modernu.lt .