Sveiki,kreipiausi į sporto klubą VS-express su prašymu grąžinti pinigus už nesuteiktas paslaugas, tačiau jokio atsakymo negavau. Papildomai norėčiau informuoti,kad apie pasikeitusias lankymo sąlygas nebuvo skelbta nei sporto klubo tinklapyje,nei Facebook paskyroje. Taip pat nebuvau informuota elektroniniu paštu (nors sporto klubas teigia,kad visa informacija bei sąlygos buvo pateiktos visiems VS-express klientams elektroniniu paštu net keletą kartų). Pridedu kreipimosi į sporto klubą kopiją ir VS-express taisyklių dėl narystės nutraukimo nuorašą .
Sveiki,
Sporto klubas visiems savo aktyviems klientams (turintiems šiuo metu galiojančias narystes) 2021m. 09 mėn. 11-13 dienomis, pateikė naują, redaguotą informaciją, susijusią su tolimesniu mūsų sporto klubų lankymu, įsigaliojus COVID-19 pandemijos valdymo priemonėms (nuo 2021 m. rugsėjo 13 d.), kuria Klientė privalo remtis. Prisegame (Priedas Nr.1 ; Priedas Nr. 1 (papildymas)), dokumentą, kuris ir buvo siųstas Klientei, šiuo el. paštu: vilma4711@gmail.com, kuriame nurodyta, jog Sporto klube bus galima lankytis tik su Galimybių pasu pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės nurodymus.
Remiantis sporto klubo taisyklėmis (https://vs-express.lt/taisykles/) su kuriomis Klientė sutiko (narystės pirkimo metu pažymėjo varnele, kad su taisyklėmis susipažino ir sutinka, kitu atveju narystės nebūtų įsigijusi) -
1.3.9. Įsigytos Narystės negali būti stabdomos, pristabdomos ar perrašomos kitiems asmenims išskyrus tais atvejais, kai pirkimo metu pateiktos kitos sąlygos. Sumokėti pinigai už Narystę nėra gražinami, išskyrus atvejus, kada Klientas negali naudotis Sporto klubo teikiamomis paslaugomis dėl Sporto klubo kaltės ir kitais teisės aktų nustatytais atvejais.
Vadovaudamiesi šiuo metu turima informacija iš Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos, informuojame, kad sporto klubo narystės nebus stabdomos ir galios toliau, pagal sporto klubo paslaugų sutarties sąlygas (daugiau informacijos: https://www.vvtat.lt/d.u.k./598#c-5/t-219).
Kompromisas Klientei buvo siūlytas stabdyti narystę laikotarpiui, per kurį Klientė galės gauti galimybių pasą (Priedas Nr. 2).