Išvykus į užsienį tele2 pradėjo skaičiuoti nebūtus tarifus. Po trijų dienų būnant užsienyje gavau pranešimą, kad mano sąskaita jau pasiekė 80€ (kai įprasta sąskaita pagal sutartį yra apie 15€). Išvykus į užsienį(ne ES), žinojau kad gali būt brangu naudotis tele2, todėl visi nustojau naudotis telefonu, jis visuomet buvo skrydžio režime. Gavusi sąskaitos išklotinę pamačiau telefono numerius ir skambučius, kurių neturėjau, su šiais nr nekalbėjau. Susisiekus su tele2 konsultantais jie tik kartojo tą patį, kad jų skambučių registravimo sistema yra teisinga ir išklotinė yra teisinga. Galimas variantas, kad kurį laiką pas mane buvo įjungtas skambučių peradresavimas, tai taip išeina, kad man kažkas skambino, bet skambučiai buvo nukreipiami į mano aritmo žmogaus telefoną Lietuvoje ir tele2 mane apmokestino lyg aš gaučiau skambučius?? Nepaisant to, pagal išklotinę atrodo, kad už tą patį skambutį (kuris galbūt buvo per adresuotas, bet aš jo negavau)buvau apmokestina dvigulai, lyg man skambintų (įeinanti skambutis) ir lyg aš skambinčiau į Lietuvą (išeinantis skambutis) tuo pačiu metu. Su tokiomis skambinimo sąlygomis ir tarifais aš nesu supažindinta ir niekada nesutikau, tai nėra nei mano sutartyje su tele2 nei tele2 puslapyje prie informacijos apie tarifus. Konsultantai taip pat paaiškinimo apie tokius apmokestinimus nepateikė, o tik atsiuntė nuorodą į bendrą tarifų informaciją, kur nėra aprašyta tokie apmokestinimai, kokius gavau aš. Tokiu būdu per tris dienas sąskaita išaugo iki 80€, nepaisant to, kad uždėtas sąskaitos limitas 50€, jei nebūčiau gavusi pranešimo, kad artėju prie sąskaitos limito ribos, per mėnesį turbūt butų priskaičiavę šimtais eurų ir visiškai jokios atsakomybės neprisiima ir logiško atsakymo tele2 nepateikė. Šiuo metu vis dar esu užsienyje ir kol kas nenaudoju savo telefono numerio, kuris yra tele2, todėl jei būtų būtinybė susisiekti su manimi, prašau tai daryti el.paštu ieva.lenkauskaite@gmail.com. Ačiū