A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/85ecd3b41cac87c6d77109975b53edb0.pdf): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/a292261629179cbacaa896140a75c309.pdf): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "iDeal LT" | Apple iPhone 12 mini |

Laba diena,

Kreipiuosi dėl nekokybiško Apple iPhone 12 mini 128GB telefono, kurį įsigijau 2021.09.04 Klaipėdoje iDeal parduotuvėje. Telefoną pirkau pagal užsakymą, teko laukti daugiau kaip mėnesį. Pilnai įrenginiu pradėjau naudotis (persidėjau sim kortelę) 2021.09.08. Bėdos su telefonu prasidėjo nuo ryto. Nesuveikia "snooze" funkcija, todėl pavėlavau į darbą, teko vykti nepusryčiavus, patiriant daug streso. Darbe kaip ir kiekvieną rytą vykstančiame vadovu susirinkime naudojant Zoom programėlę, manęs nesigirdėjo, kaip minėjo kolegos, buvo girdėti tik "skambesys". Visos dienos metu nepavyko atlikti nei vieno kokybiško skambučio, negirdėdavo arba manęs, arba aš negirdėdavau skambinančiojo. Į sekančius skambučius tiesiog nebeatsiliepiau, nes nebuvo įmanoma susikalbėti, geriausiu atveju trūkinėjo ryšys arba po kelių sekundžių nutrūkdavo pokalbis. Dėl to, kad su manimi nepavyko susisiekti maistą pristatančiam kurjeriui, likau be pietų ir be pinigų.  Pabrėžiu, darbo vietos nepakeičiau, dirbau savo kabinete kaip visada, kuriame ankčiau naudojant Samsung galaxy A3 telefoną jokių ryšio problemų nebuvo. 
Taip pat baterija apie 15:30 jau tesiekė tik 32 proc., nors telefonas buvo labai mažai naudojamas dėl savo blogos kokybės.
4 kartus bandžiau prisiskambnti į iDeal servizą, susisiekti dėl sujungimo problemų nepavyko, todėl teko naudotis kitu vietiniu telefonu. Kaip buvo rekomenduota, pristačius telefoną į iDeal Klaipėda saloną. Buvo pasakytos galimos problemos:
1. mikrofono problema
2. dėl duomenų perkėlimo iš kito telefono galėjo atsirasti techninės problemos
3. baterija ilgiau nelaiko.
4. telefonas bus pristatytas į servizą patikrinimui, jei su telefonu viskas gerai, teks naudotis toks koks yra, nes elektroninės prekės nekeičiamos.

Manęs netenkina toks telefonas. Telefono problemos man šiandien sukėlė daugybė streso, patyriau finansinę ir moralinę žalą, praradau daug laiko gabendamas telefoną į pardavimo vietą.

Panašu, kad įsigijus nekokybišką prekę, tai jau tampa kliento problema.
Ar dumenų perkėlimas iš senojo įrenginio į naujajį gali sugadinti telefoną? ar tai nėra įprasta praktika, kada mes norime turėti savo kontaktus ir savo asmenines nuotraukas naujajame įrenginyje?
Įsigyjau naują įrenginį vien dėl senojo telefono baterijos greito išsikrovimo, bet panašu, kad naujajį telefoną tektų krauti du kartus dažniau - du kartus per dieną, kas sukelia didžiulį nepatogumą.

Aš nesutinku su tuo, kad įsigytas nekokybiškas prietaisas tampa kliento problema. Taip, gal būt su juo įmanoma prisiskambinti atsistojus ant stogo ir "pagauti" ryšį ir jis gali būti pripažintas kaip veikiantis. Bet ar tai yra kokybiška paslauga? ir ar tai turi gauti klientas sumokėdamas už telefoną ir jo draudimą daugiau kaip 800 eurų?

Telefonas man yra darbo įrankis, negaliu kokybiškai dirbti su tokiu telefonu.

Reikalauju grąžinti sumokėtus pinigus 857.95 eurus už nekokybišką daiktą

Pagarbiai
Karolis Tijūnaitis





UAB "iDeal LT" pateiktas atsakymas.

Sveiki,

atsakymas į skundą prikabintas žemiau.

Pagarbiai,
iDeal servisas