Atlikus paslaugos kainos paiešką internete buvo nurodyta viena kaina (mažesnė), o atvykus prie paštomato ekrane pateikiama kita kaina (didesnė). Ar taip galima elgtis? Ar tai nėra nesąžiningas klientų klaidinigas ar konkurencinis būdas pritraukti-apgauti vartotoją?
Laba diena,
Pagal Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymą, klaidinanti komercinė veikla yra: klaidinantys veiksmai arba klaidinantis informacijos neatskleidimas (4 str.), o komercinė veikla yra nesąžininga, jeigu ji neatitinka profesinio atidumo reikalavimų.
„Omniva LT”, nepažeisdama nesąžiningos komercinės veiklos, vartotojų teisių apsaugos ar kitų teisės aktų, taiko skirtingą kainodarą, kuri priklauso nuo paslaugos užsakymo vietos. Kainos, registruojant siuntą e-savitarnoje www.omniva.lt arba www.mano.omniva.lt, yra žemesnės. Taip skatinama naudotis e-savitarnos paslaugomis ir registruoti siuntas internetu, siekiant mažinti eiles prie paštomatų, dėl to ir klientai gali operatyviau naudotis mūsų paslaugomis.
Apie taikomą skirtingą kainodaros politiką lankytojus informuojame interneto svetainėje https://www.omniva.lt/privatus/pagalba/salygos_ir_kainos
Ši informacija yra viešai skelbiama ir visiems lengvai pasiekiama. Atsižvelgiant į tai, „Omniva LT” nevykdo klaidinančios ar nesąžiningos komercinės veiklos vartotojų atžvilgiu.