Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Electronic Trade" | Negauta prekė | 2021-08-31

Laba diena, 
Pasidalinsiu nemalonia patirtim perkant bigbox.lt el. parduotuvėje. 
Užsisakiau prekę ir sumokėjau pinigus. Atėjus pristatymo terminui man paskambino ir pasakė, jog prekės nėra, jos nepristatysim. Paprašiau paaiškint kodėl tada ima pinigus už prekes, kurių neturi, atsakė: "jų nebegamina". Nelabai aiški tada priežastis palikti ją pardavime ir imti už ją pinigus. Pasakius, jog bet kokiu atveju man reikia tokios prekės, o jei nėra - analogiškos jai ( matmenys), buvau informuotas, jog jie man pateiks pasiūlymą. Deja laukiu jau kelios dienos ir iš jų pusės tyla.
El. laišku bandžiau paklaust kokie veiksmai bus daromi iš jų pusės, nes nei pinigų atgavau, nei kitos prekės pasiūlymo. Taigi esu situacijoje, jog prekei skirti MANO pinigai yra pas juos, negaliu jos nusipirkti ir kitur. Jie atrašė, jog apgailestauja ir su manim susisieks. Bet panašu, jog klientas reikalingas tik iki to momento, kol perveda jiems pinigus. Atsakomybės už prekes neprisiima. Tikrai nemaloniausias mano atvejis naudojantis el.parduotuve.
Prašyčiau grąžinti už prekę sumokėtus mano pinigus.