1. Dėl neatlikto įsipareigojimo aktyvuoti mobilųjį parašą. Ko pasekoje negalėjau būdama Jungtinėje Karalystėje pasirašyti nuotoliniu būdu pirkimo-pardavimo sutarties, kuri buvo terminuota. Apie neveikiantį m parašą, man nebuvo pranešta.
2. Susisiekus su Telia, jie nenurodė tikslios priežasties kodėl taip įvyko. Pirmasis skambutis iš mano pusės buvo 2021.08.24. Kiekvieną kartą sakė susisieks vėliau, bet nepaskambino. 2021.08.25 dieną vėl skambinau pati ir vėl negavau atsakymo kodėl neveikia mano mobilusis parašas. 2021.08.25 vakare sulaukiau skambučio, kurio metu darbuotoja perskaitė gautą atsakymą iš salono, kuriame pasirašinėjau sutartį, jog aš nebuvau sugrįžus į saloną praėjus paskirtam laikui. Tai yra melas, nes aš grįžau, užpildžiau visus dokumentus, parodė kaip naudotis m parašu. Pridėsiu failą su sutartimi. 2021.08.26 susisiekus su Telia prašiau informuoti mane kokia situacija, atsakymo taip pat negavau, prašiau mane informuoti raštu ir nuorodžiau savo elektroninį paštą. Gavau atsakymą, kurį prisegu faile.
3. Dar ne, bet kreipsimės į vartotojų teises, bei teismą už paslaugos neįvykdymą, bei melagingus kaltinimus.
Telia Lietuva AB pateiktas atsakymas.
Atsakydami į Jūsų paklausimą informuojame, kad su Pareiškėja susisiekta asmeniškai. Mob. parašo sutarties šiuo metu nėra galimybės sudaryti, nes Pareiškėja neturi galiojančio dokumento su pasikeitusia pavarde. Dėl nesklandumų su informacijos pateikimu suteikta kompensacija.
Pagarbiai,
Jovita Kriščiūnienė
Pretenzijų ir investicijų valdymo komanda