Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

OZONEE.lt parduotuve | Prekių kokybė |

Pirkau kelnes ozonee parduotuvėje. Kelnes parduotuvėje buvo nurodytos , kad 85% medvilnės. Bet gavus prekę, pasirodo , kad tai gryna sintetika. Susisiekus su  parduotuve ji paparašė , kad atsiųsčiau prekės etiketės nuotrauką. Keista, pati prekės nuotrauka jos nedomina. Tai ką pardavinėja parduotuvė: etiketes ar prekes? Atsiuntus prekės nuotrauką parduotuvė atsisakė prisiimti atsakomybę už prekės kokybę. Pasiūlė gražinti prekę. Prekės grąžinimo procedūra gremėzdiška. Turėsiu eiti į paštą dar kartą sumokėti už prekės persiuntimą. Nors jau kartą sumokėjau 5Eur.Kodėl dar kartą turėsiu mokėti už persiuntimą? kodėl parduotuvė apgaudinėdama pirkėją neprisiima šios naštos? Parduotuvėje prie minėtos prekės palikau atsiliepimą , bet jis buvo ištrintas. Žmonės nepirkite šioje parduotuvėje.

OZONEE.lt parduotuve pateiktas atsakymas.

Produkto aprašymas svetainėje atitinka gamintojo nurodytą sudėtį etiketėje.