Paskolos sutartis sudaryta 10-čiai mėn., mokėjimas kiekvieno mėn. 20 d. (p.s. sutartyje niekur nėra parašyta, kad negali nei dienos vėluoti), tiesiog reikėjo pasirinkti pageidaujamą mokėjimams dieną.
Pavėlavus atlikti įmoką 20 d. (nors kitas įmokas esu padariusi anksčiau nei 20d. ir per vieną mėn. kelias įmokas už kelis mėn.) atsiuntė sms, kad pakeičia į 24 mėn įmokų grafiką ir el. paštu turi atsiųsti naujai išdėstytą mokėjimo grafiką (taip yra parašyta sutartyje), pagal kurį jau reikia daryti kitokios sumos įmokas. Deja jokio el. laiško su nauju įmokų grafiku negavau, todėl toliau mokėjau sutartyje nustatytas įmokas. Užbaigiau mokėjimus sutartyje nustatytu laiku, lygiai 2020-11-20 (beje tą patį užakcentavo vadybininkas prieš sudarant sutartį, kad svarbu yra apmokėti visas įmokas iki sutarties pabaigos, t.y. 2020-11-20 ir niekas nesakė, kad pavėlavus, perkels į kitą mokėjimo grafiką ir pridės visokias palūkanas ir pan.) ir ramiai gyvenu, kol po 9 mėn. gaunu sms, kad neva esu kažką skolinga. Gaunu lengvą šoką..
Pasiteiravus kas čia ir kaip, po 9 mėn. jie man atsiunčia naują mokėjimo grafiką (tą, kurį neva turėjo atsiųsti, kai permetė mane į kitą grafiką, kurį matau pirmą kartą!) ir reikalauja mokėti. Rašant laiškus, automatu atsiunčia tas pačias banalias frazes. Paskambinus, vadybininkė, kaip išmoktą mintinai eilėraštį kartoją tą patį per tą patį, nepateikdama jokio aiškaus atsakymo..
Informuojame, jog klientei į skundą atsakyta tiesiogiai, nepraleidžiant 14 kalendorinių dienų termino.