Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

e. parduotuvė www.save24.lt | www.save24.lt pirkdama praradau pinigu. nes prekę gavau kitą nei užsisakiau |


 Gavau mišriai/ riebiai odai Revlon colorstay makiažo pagrindą, nors internetu pirkau sausai/normaliai odai. Pakuodami vos 2 prekes www.save24.lt nesugeba įdėti tinkamų prekių. Kyla klausimas, kodėl žinant, kad pakuoja prekes nesugebantys tinkamai dirbti darbuotojai neįdedama į dėžė su prekėmis paštomato lipdukų, ne visi turi spausdintuvus. Be to, prekė pasenusi žiūrint vizualiai, sluoksniuojasi, galimai netinkamai laikyta.  Problemos nesugeba spręsti ši  parduotuvė operatyviai ir taip, kad pirkėjas liktų bent kiek nenuviltas. Pasirodo, norit atgauti pinigus už prekę, nėra taip paprasta, o ir prekę grąžinti atgal nepatogu  ir finasiškai brangu gyvenant provincjjoje, kaime.  Reikia laukti iki 14 d.d. savo pinigų, o sąlygos nurodomos atgal išsiųsti kosmetinį produktą itin nepalankios. Kaltė  e. parduotuvės www.save24.lt) , nes gavau ne tokią prekę, kurią užsisakiau. Visos išsiuntimo galimybės varginančios mane kaip pirkėją tiek morališkai, tiek finansiškai. Gyvenat kaimo vietovėje paštomatai sunkiai pasiekiami. Kurjeris gali atvykti , bet siūloma jo laukti neapibrėžiant konkretaus laiko. Apgailėtina, deja be jokios pagarbos pirkėjui yra ši e. parduotuvė . Praradau ir pinigus ir prekės nėra, gauta netinkama naudoti, o tinka tik mesti į šiukšlių dėžę. Visos sąlygos grąžint atgal prekę  nepatogios mano atveju ir brangiai man kainuotų.