Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

AB Lietuvos paštas | Lietuvos pašto neatsakingumas |

Sveiki, kreipiuosi dėl neatsakingo darbo “AB Lietuvos paštas”, kuriame buvo gauta mano siunta numeriu: UG974812540BE iš belgijos 2021.03.30, buvo išrašytas lapukas, kuriame nurodytas pasiemimo terminas 2021.04.30, o pats lapukas man į rankas buvo pristatytas 2021.06.26, norint atsiimti prekę, buvo paskambinta į AB lietuvos pašta, pasiteiravus, kur mano siunta ir kaip aš ją galėčiau atgaut, buvo atsakyta: jūsų siunta jau išsiūsta siuntėjui, nieko negalime padėti.
Ir visame reziume norėčiau susigražinti prekę, kad būtų apmokėtos visos išlaidos susigražinant. 

AB Lietuvos paštas pateiktas atsakymas.

Laba diena,

AB Lietuvos paštas (toliau – Bendrovė) dėkoja Jums už kreipimąsi. Bendrovė, gavusi Jūsų informaciją, patikrino Jūsų nurodytos tarptautinės paprastosios korespondencijos siuntos Nr. UG974812540BE (toliau – Siunta) apdorojimo duomenis Bendrovės informacinėje sistemoje bei apklausė Jus aptarnaujančio pašto darbuotojus. Nustatyta, kad Siunta gavimo pašte buvo gauta 2021-03-29 ir į pristatymą perduota 2021-03-30. Nepavykus Siuntos pristatyti (Siunta galimai netilpo į gaunamų laiškų dėžutę), tą pačią dieną 12:25 val. išspausdintas pranešimas, kuris turėjo būti pristatytas į gavėjo gaunamųjų laiškų dėžutę.
Gavėjui nesikreipus, bei pasibaigus Siuntos saugojimo terminui, Siunta grąžinta siuntėjui, kaip siuntos savininkui (vadovaujantis Pasaulinės pašto konvencijos nuostatomis, kiekviena pašto siunta priklauso siuntėjui tol, kol ji neįteikta teisėtam gavėjui).
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos, tačiau retrospektyviai patikrinti pranešimo, informuojančio apie gautą Siuntą, pristatymo aplinkybių, deja, neturime galimybės, nes šie pranešimai pristatomi nereikalaujant gavėjo parašo, o laiškininkas, vykdęs Siuntos pristatymą, Bendrovėje nebedirba.
Kadangi pakartotinį Siuntos siuntimą gali atlikti tik siuntėjas, todėl rekomenduojame Jums kreiptis į siuntėją dėl negautos Siuntos (ar dėl Siuntoje siųstų prekių įsigijimo išlaidų kompensavimo).
Kartu pažymime, kad remiantis Lietuvos Respublikos pašto įstatymo 12 str. ir Pasaulinės pašto sąjungos Pasaulinės pašto konvencijos 23 str. 1.1. p. nuostatomis, žala už sugadintą, prarastą ar nenurodant grąžinimo priežasties grąžintą registruotąją ar įvertintąją pašto siuntą arba pašto siuntinį, atlyginama siuntos siuntėjui. Atsakomybė už prarastas, sugadintas paprastąsias (neregistruotas) korespondencijos siuntas teisės aktuose nenumatyta. Informacija apie siuntimo žalos atlyginimą yra viešai skelbiama Bendrovės interneto tinklalapyje, adresu https://www.post.lt/sites/default/files/Dokumentai/Siuntimo%20%C5%BEalos%20atlyginimas_0.pdf.
Siekiant ateityje išvengti panašių nesklandumų, rekomenduojame siuntėjams nurodyti savo bendruosius numerio struktūros reikalavimus atitinkantį telefono numerį, kad pranešimas apie gautą siuntą būtų siunčiamas trumpąja SMS žinute. Primename ir tai, kad jei yra žinomas pašto siuntos registracijos numeris, registruotųjų pašto siuntų judėjimą Lietuvoje galima stebėti Bendrovės interneto svetainėje esančioje pašto siuntų paieškos sistemoje, adresu https://www.post.lt/siuntu-sekimas. Jei šios sistemos duomenimis pašto siunta gauta gavimo pašte, gavėjas į aptarnaujantį paštą gali kreiptis ir neturėdamas pranešimo (tokiu atveju prašome gavėjo nurodyti siuntos registracijos numerį).
Nuoširdžiai apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų ir pažymime, kad atsižvelgdami į Jūsų pastabas, pakartotinai priminėme Jus aptarnaujančio pašto darbuotojams nustatytus pranešimų pristatymo reikalavimus. Laiškininkas, šiuo metu vykdantis Jums pašto siuntų pristatymą,taip pat perspėtas dėl siuntų pristatymo kokybės.

Ramutė
Klientų užklausų valdymo grupės vyresnioji specialistė
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas
J. Jasinskio g. 16
03500 Vilnius
www.lietuvospaštas.lt

Tel. (8 700) 55 400
El. p. info@post.lt