Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Mb Naujoviu pasaulis | Del grazinimo |

Laba diena. Pirkau internetinėje parduotuvėje modernu.lt  dzinsus 46,06 Eur 05.15. Preke gavau 06,08.Jie man netiko, taip pat ir kokybe gaminio nepatiko. Po 2 dienu  parašiau el. laišką pardavėjui su prašymu atsiųsti grąžinimo formą,kurios siuntinyje nebuvo, jokio kvito taip pat nebuvo. Kai sumokėjau, gavau patvirtinimą, kad sumokėta. Atsakymų negavau, gavau informacija kad vadybiininkas su manimi susisieks. Telefonu niekas neatsiliepia, informuoja paskambinus kad telefonu paslauga neteikiama, elktroniniu pastu niekas nebendrauja- neatsako.Kaip grąžinti netinkančia prekę ir atgauti pinigus? Praeis dvi savaitės ir sakys, kad pavėlavau. 

Mb Naujoviu pasaulis pateiktas atsakymas.

Esame jums atlikę grąžinimą birželio 28 dieną, prašome pasitikrinti sąskaitą, iš kurios apmokėjote savo pirkinį. Jeigu turite klausimų, mielai atsakysime info@modernu.lt .

Gražios jums dienos.

Mb Naujoviu pasaulis pateiktas atsakymas.

Su kliente susisiekėme telefonu ir gavome patvirtinimą, jog pinigai sėkmingai pasiekė jos sąskaitą.