Laba
diena,
Esame
priversti kreiptis į Jus, nes Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius neišsprendė
mūsų (o gal Tele2?) problemos.
Tele2
vadybininkas paskambino mūsų įmonės sergančiam (ir tebesergančiam) direktoriui
ir pasiūlė geras sąlygas pereiti į Tele2. Daug negalvodamas direktorius sutiko
ir netrukus buvo atvežta sutartis ir įranga (modemas ir 4 SIM kortelės). Tada
paaiškėjo, kad dar nepasibaigusi terminuota sutartis su ankstesniu operatoriumi
ir gresia didelės netesybos. Todėl turėjome sugrįžti pas ankstesnį tiekėją.
Tele2 paslaugomis naudojomės dvi dienas. Modemą netrukus (mažiau, nei per 14
dienų) grąžinome į Tele2 saloną. Dabar gavome iš Tele2 sąskaitą už dvi dienas
sumoje 167,53 €. Klientų aptarnavimo skyrius paaiškino, kad didžioji sąskaitos
dalis yra už modemą, nors kaip tik šiuo daiktu nebuvo spėta pasinaudoti ir
nebuvo parsisiųsta nė vieno bito duomenų, tik buvo įjungtas ir išjungtas. Tele2 skelbiamos filosofijos vienu iš
pagrindų įvardyta: „Klientas yra karalius. Būtent klientai įkvepia mus
kurti naujas paslaugas, ir jie sprendžia, kada pradėsime jas teikti. Todėl su
klientais visuomet elgiamės pagarbiai ir profesionaliai, stengiamės jiems
padėti, jei jie susisiekia su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi.“ Todėl
tikimės, kad Tele2 nesiekia pasipinigauti iš apsirikusių klientų,
Sutinkame
apmokėti už 2 dienų paslaugas bei išlaidas dėl sutarties nutraukimo, tačiau
nesutinkame mokėti už grąžintą modemą.
Pagarbiai,
Saulius Stiklius, l.e.p. direktorius,
UAB „Sarteksas“, įm. kodas 134354829, uabsarteksas@gmail.com
, 8 686 40142