Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Sarteksas" | Tele2 siekia pasipinigauti |



Laba diena,



Esame priversti kreiptis į Jus, nes Tele2 Klientų
aptarnavimo skyrius neišsprendė mūsų (o gal Tele2?) problemos.



Tele2 vadybininkas paskambino mūsų įmonės sergančiam (ir
tebesergančiam) direktoriui ir pasiūlė geras sąlygas pereiti į Tele2. Daug
negalvodamas direktorius sutiko ir netrukus buvo atvežta sutartis ir įranga
(modemas ir 4 SIM kortelės). Tada paaiškėjo, kad dar nepasibaigusi terminuota
sutartis su ankstesniu operatoriumi ir gresia didelės netesybos. Todėl turėjome
sugrįžti pas ankstesnį tiekėją. Tele2 paslaugomis naudojomės dvi dienas. Modemą
netrukus (mažiau, nei per 14 dienų) grąžinome į Tele2 saloną originalioje pakuotėje. Dabar gavome iš Tele2 sąskaitą už dvi dienas sumoje 167,53
€. Klientų aptarnavimo skyrius telefonu paaiškino, kad didžioji sąskaitos dalis yra už
modemą, nors kaip tik šiuo daiktu nebuvo spėta pasinaudoti ir nebuvo
parsisiųsta nė vieno bito duomenų, tik prijungtas pakrauti. Tele2 skelbiamos filosofijos vienu iš
pagrindų įvardyta: „Klientas yra karalius. Būtent klientai įkvepia mus
kurti naujas paslaugas, ir jie sprendžia, kada pradėsime jas teikti. Todėl su
klientais visuomet elgiamės pagarbiai ir profesionaliai, stengiamės jiems
padėti, jei jie susisiekia su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi.“ Todėl
tikimės, kad Tele2 nesiekia pasipinigauti iš apsirikusių klientų,



Sutinkame apmokėti už 2 dienų paslaugas bei išlaidas dėl sutarties
nutraukimo, tačiau nesutinkame mokėti už grąžintą modemą.



Pagarbiai, Saulius Stiklius, 
l.e.p. direktorius, UAB „Sarteksas“, įm. kodas 134354829, uabsarteksas@gmail.com , 8 686
40142

Tele2: tele2.lt@tele2.com