A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/89fedd66533049640c338b244a51d146.jpg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Uždaroji akcinė bendrovė "Kesko Senukai Lithuania" | Dėl vėjapjovės remonto |

Laba diena, 

2019 m. birželio 26 d. iš fizinės parduotuvės UAB „Kesko Senukai Lithuania“ esančios Šilutės pl. 32/35A Klaipėda buvo pirkta vėjapjovė (pridedamas kvitas). 

2021 m. vasario 21 d. buvo kreiptasi el. paštu garantinis.remontas@keskosenukai.lt dėl vėjapjovės gedimo - nutrūko trosas ir nebeveikia savaeigis mechanizmas. 

2021 m. gegužės 5 – 10 d. vejapjove paėmė iš mūsų namų ir pristatė į garantinį aptarnavimą. Maždaug gegužės 14 d. paskambinusi parduotuvės – senukai darbuotoja informavo, kad galiojantis garantinis aptarnavimas netaikomas  ir pasiūlė mokamą apie 160,00 Eur vertės sumos garantinį tvarkymą. 

Paprašius atsiųsti defektacijos aktą, skambinusi ponia jo neatsiuntė po šiai dienai. Po kelių dienų paprašius kitos darbuotojos su kuria teko bendrauti dėl vėjapjovės paėmimo operatyviai atsiuntė gegužės 18 d. surašytą defektacijos aktą. 

Pridedu surašytą su visu jų užvardijimu defektacijos – nepasirašytą aktą. 

Paskambinus nurodytais akte telefono numeriais UAB „Swedish transport technics“ technikos apžiūros (ir,ar) – remonto įmonei buvo pareikšta, kad mes neturime teisės skambinti šiais numeriais, jog defektacijos akto jie nerašė ir informacijos tokios UAB „Kesko Senukai Lithuania“ jie neteikė. 

Maždaug gegužės 19 – 20 dienomis paskambinusi senukų darbuotoja pasiteiravo ar mes norėsime mokamo remonto, atsakius, kad ne ir mes su pateiktomis išvadomis nesutinkame, ji patikino kad susisieks dėl prekės grąžinimo. 

2021 m. gegužės 20 d. gavau trumpąją SMS žinutę: "Jūsų prekė nr. KL 0000213691 apžiūrai reikia papildomo laiko. Apie remonto pabaigą informuosime el. paštu ar SMS žinute. Atsiprašome už nepatogumus SENUKAI."

Jie apie remonto pabaigos apžiūrą ir prekės atsiėmimą  informavo birželio 8 d. 

Nei telefonu, nei el. paštu nebuvo atsakyta kodėl vėjapvojė po surašyto defektacijos akto, kurio niekas nepasirašė, kurią nemokamai atsisakė tvarkyti  buvo palikta papildomai apžiūrai nuo gegužės 20 d. iki birželio 8 d. (Pridedu laišką). 

Mes net negalime pareikšti, kad su aktu nesutinkame, nes tiesiog niekas nebendrauja ir nesistengia rasti abiems pusėms bendro kompromiso. 

Mes pavaros troso nenutraukėme o tuo labiau nenukirpome. Gražinta vėjapjovė iš viso be prikabinto troso (o prekės perdavimo garantiniam remontui dieną jis buvo), peilio laikiklio apie kurį rašo akte pasak mano vyro nebuvo iš viso nebuvo, toje vietoje buvo tik varžtas. Tepalai keičiami kas met prasidedant pjovimo sezonui, oro filtras nėra užterštas. Gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį, vejos pjovimui. Manome, kad prekė buvo parduota ne kokybiška. 

Už patirtus nemalonumus prašome pakeisti prekę į tokią pačią ir pagal savo UAB "Kesko Senukai Lithuania" taisykles už patirtą "remonto" ir nesklandumo laiką šiam periodui pratęsti garantinį aptarnavimą. 


P.s. negaliu pridėti kitokio formato (pdf ir word dokumentų) ar galėčiau juos atsiųsti el paštu? 

Prašau informuoti.