Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

IK BALTIC LTD | Del pinigu grazinimo uz preke |

Laba diena, kreipiausi i SROTAS 24 internetine platforma , noredama isigyti bagazines uzuolaida automobiliui BMW F25 X3, 2012 m, imones vadybininkas susisieke ir patikino jog preke turi, jos kaina 183 eur ir siuntimas  96 eur, kaina mane tenkino, todel nedelsiant atlikau mokejima 2021.04.06 d.
Preke gavau, taciau netiko laikikliai, todel susisiekiau su pardaveju, siuo atveju , SROTAS 24,sutareme jog man suras kita bagazines uzuolaida, deja vadybininkas su manimi nesusisieke, tuomet mano sprendimas buvo atgauti sumoketa suma.
Netinkama bagazines uzuolaida grazinau jiems i SROTAS 24 sandeli, adresu BALTIC LTD, SILTNAMIU G.28, VILNIUS,04131,LIETUVA, 2021.04.26d.
Nesulaukusi jokio atsakomojo skambucio ar kreipimosi i mane , as Neringa Janaviciene, kreipiausi i SROTAS 24, del lesu grazinimo, uzpildziau fforma kuria, man atsiunte elektroniniu pastu, taciau iki sios dienos, lesu atgauti nepavyksta.
Imone ignoruoja, mano skambucius , bei elektroninius laiskus arba patekia visiskai neaiskius atsakymus i mano, kaip vartotojo pretenzija ir teise atgauti , man priklausancias lesas.
Kreipiuosi, i jus noredama atgauti savo asmenines lesas, bei sulaukti atsakymo, kokiu pagrindu imone disponuoja mano asmeninemis lesomis ?
Mano manymu, tai neskaidri verslo politika arba manomai, nekompetetingi darbuotojai, kurie galimai tikslingai vilkina grazinimo procesa.
Del patirtos lesu stokos, ir laiku negrazintu asmeniniu lesu, prasau man, ismoketi pila suma, kuria esu nurodziusi bankinio pavedimo kopijoje.
Pagarbiai
N.Janaviciene
+37064327089