2021 balandžio 7 d. iš
Modernu.lt internetinės parduotuvės pirkau batus už kuriuos sumokėjau 49,78 Eur. Prekę gavau gegužės 11 dieną. Pamatavus batai buvo siauri. Kadangi įmonė perkant garantavo pinigų grąžinimą
per 14 dienų nuo prekės gavimo, aš tą pačią dieną t.y. gegužės 11 d. kreipiausi į Modernu.it
el.paštu, klausdama, kaip galiu grąžinti prekę, tačiau po 2 dienų gavau el.laišką su klausimu kas nepatiko. Atsakiusi laukiau 3 dienas, tačiau niekas man daugiau neparašė, todėl išsiunčiau antrą laišką vėl klausdama, kaip galiu grąžinti prekę, tačiau su manimi niekas nebendrauja. Telefonu taip pat niekas neatsako. Prekių grąžinimo formos tinklapyje nėra, jos nebuvo pridėta
ir siuntinyje. Beje, siuntinyje nebuvo ir sąskaitos, kurioje atsispindėtų siunčiama prekė.Pardavėjas į mano e-laiškus ir tel. skambučius nebeatsako.
Artėja 14 dienų
grąžinimo termino pabaiga ir aš galimai galiu netekti galimybės išsiųsti prekę
ir susigrąžinti pinigus už netinkantį gaminį. Prašau padėti.