A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/cc74a763c39c6686489dbaa890c15cdf.jpg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/895528ff9801dc74a52c6186eed17015.jpg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/15ad8099b947b2889c06666721bdc854.jpg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/d847105f2be3fa2736755a75db93f126.jpg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/ccfd5a0163b59c62bc9b183a677cc709.jpg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "BALTIJOS DIDMENA" | Membershop.lt |

Pirkau kuprine 2020.11.21. Naudojimo metu,pradėjo plyšti. Susiršiau su pardvėju ir parsidejo linksmybes. Susiršinejima pridedu. Preke  nekokybiška,pradėjo listi siules ir kitoj pusej kuprines, siulai neužtvirtinti(nuotrukos pridedu). Siulai tesiog išlend iš užtrauktuko. Noriu pinigu grąžinimo. Prašau pdėti išspresti ši konflikta.




Laba diena,

Dėkojame, kad susisiekėte.
Maloniai prašome nurodyti užsakymo numerį, tolimesniam informacijos patikrinimui.
 

Gražios dienos,

Evelina Ana

Pagarbiai
Jūsų MemberShop 

Membershop.lt
Klientų aptarnavimo skyrius
Darbo laikas: I-V 8:00 - 20:00, VI-VII 10:00 - 19:00
Tel.: 8700 55520
El. paštas.: info@membershop.lt
Svetainė: www.membershop.lt


2021-04-24 08:18:28,  

Sveiki,

Pirkau kuprine 2020.11.21. Viskas buvo gerai,tačiau šia savaite paatebejau kad išplyšo siulai. Kuprine nepigi mokėjau apie 36€

Ką daryti?

 

Pag.




Užsakymas 13353449

сб, 24 апр. 2021 г., 8:46 MEMBERSHOP.LT <pagalba@membershop.lt>:
Priedų sritis


Laba diena,

Dėkojame, kad susisiekėte.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Prašome  prekę pristatyti mums patikrinimui.
Užpildykite grąžinimo formą bei suruoškite siuntą kaip nurodyta:
Grąžinimo formos pastabų laukelyje nurodykite "patikrinimui" bei apibūdinkite defektą kaip galima tiksliau.

Jūsų grąžinimo kodas, kurį turėsite įvesti pildant el. prekių grąžinimo formą savo MemberShop paskyroje : 2836700

Pasirinkite Jums patogų grąžinimo būdą. (Grąžinimą per Omniva siuntų terminalą galite pasirinkti tik tuo atveju, jei nepraėjęs 14  dienų terminas, kadangi praėjus šiam laikotarpiui grąžinimo kodas nurodytas sms pranešime negalios).


Gauta prekė bus patikrinta, po prekės apžiūros su Jumis susisieksime ir informuosime  dėl priimto sprendimo.
Grąžinimo mokestis Jums netaikomas.

Gražios dienos,

Evelina Ana

Pagarbiai
Jūsų MemberShop 

Membershop.lt
Klientų aptarnavimo skyrius
Darbo laikas: I-V 8:00 - 20:00, VI-VII 10:00 - 19:00
Tel.: 8700 55520
El. paštas.: info@membershop.lt


2021-04-24 19:39:17, 


MemberShop užsakymas Nr. 13353449 #1203057-1620822314
Gautieji


Laba diena, 

Informuojame, kad grąžinta prekė BH-657BHP0621BEVERLY HILLS POLO CLUB  patikrinta.
Kuprinę įsigijote 2020-11-23, dėl atsiradusio defekto kreipėtės 2021-04-23.

Po patikros nustatyta, kad:

Kuprinės užsegimo užtrauktuko siūlė vienoje pusėje - iširusi, nes nutrūkęs apatinis siūlės siūlas, jo net nėra, tik galiukas. Siūlės užtvirtinimas yra, apatinio siūlo likęs galas smailėjantis, tai rodo, kad siūlė ne iširusi, o galimai siūlai buvo nutraukti mechaniškai (pvz. užkliuvus už kažkokio daikto).

Apgailestaujame, tačiau Jūsų grąžintai prekei garantinis taisymas šiuo atveju nėra suteikiamas, kadangi garantija nėra taikoma prekėm kurių defektas atsirado dėl neatsargaus naudojimo.

Rekomenduojame kreiptis į galanterijos taisyklą, kur meistras galės pašalinti atsiradusį defektą.

Prašome nurodykite adresą, kuriuo prekes gali Jums pristatyti DPD kurjeris darbo dienomis nuo 8 iki 18 val.?

Geros dienos,
Greta

Pagarbiai
Jūsų MemberShop 

Membershop.lt
Klientų aptarnavimo skyrius
Darbo laikas: I-V 8:00 - 20:00, VI-VII 10:00 - 19:00
Tel.: 8700 55520
El. paštas.: info@membershop.lt
Svetainė: www.membersho

Laba diena.
Prašau atsiusti ekspertizes aktą. Kad galėčiau imtis tolimesnių veiksmu.

Pag. 
 
ср, 12 мая 2021 г., 15:27 MEMBERSHOP.LT <pagalba@membershop.lt>:


Laba diena,
Dėkojame, už atsakymą.
Šią prekę tikrino mūsų kokybės ekspertas. Mūsų pateiktą atsakymą Jums el. paštu galite laikyti oficialiu ir pateikti jį kreipiantis į VVTAT.  

Informuojame, kad tokiu atveju, kai pardavėjo pateiktas sprendimas dėl prekės grąžinimo netenkina pirkėjo, pirkėjas turi kreiptis į VVTAT bei pateikti skundą/prašymą.  Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje ec.europa.eu/odr/    


Jums kreipiantis į VVTAT  prekę turėsite pateikti apžiūrai, bei tuomet bus sprendžiama ši situacija  Atlikus patikrinimą VVTAT, jie pateiks išvadas. 

Lauksime nurodyto adreso prekės grąžinimui Jums per Dpd kurjerį. 

Geros dienos, 

Greta

Pagarbiai
Jūsų MemberShop 

Membershop.lt
Klientų aptarnavimo skyrius
Darbo laikas: I-V 8:00 - 20:00, VI-VII 10:00 - 19:00
Tel.: 8700 55520
El. paštas.: info@membershop.lt


UAB "BALTIJOS DIDMENA" pateiktas atsakymas.

Laba diena,

apgailestaujame, kad šioje situacijoje nepateisinome Jūsų lūkesčių.
Informuojame, kad nesutikus su mūsų pateiktu sprendimu, Jums kreipiantis į VVTAT bus vykdoma prekės apžiūra. Gavus jų pateiktas prekės apžiūros išvadas, pagal tai priimsime galutinį sprendimą.