2020-04-07 iš AB "Telia"
įsigijau laikrodį-telefoną Gudrutis Super G Blast. 2021-05-09 buvo užregistruotas laikrodžio-telefono
Gudrutis
Super G Blast gedimas (nėjo pakrauti įrenginio baterijos) ir tą pačią dieną
minėtas įrenginys buvo išsiųstas garantinį remontą turinčiam
atlikti serviso centrui LMT Retail & Logistics SIA Lietuvos.
Įrenginį išsiuntėme saugiai įpakuotą ir be jokių matomų defektų (nesubraižytas,
neįskilęs). 2021-05-11 TSC atsiuntė SMS pranešimą, kad siūlomas mokamas
įrenginio remontas, nes garantija negalioja. Remonto Nr. R-09052021-32.
Paskambinus telefonu, atsiliepęs darbuotojas paaiškino, kad buvo pastebėtas
ekrane įskilimas, todėl garantija negalioja. Pardavėjas, šiuo atveju AB Telia, taip
pat atsisakė kuo nors padėti šioje situacijoje. Noriu dar kartą pabrėžti, kad
įrenginį išsiunčiau be jokių mechaninių pažeidimų. Kaip susijęs galimas ekrano
įskilimas su įrenginio pakrovimu, darbuotojas neatsakė. Visa situacija atrodo
kaip bandymas išsisukti nuo garantinio remonto vykdymo.