2021 kovo 21 d. iš Modernu.lt internetinės parduotuvės pirkau sofos užvalkalą, sumokėjau 60,86 Eur. Po mėnesio gavau prekę. Pasirodo, kad užvalkalas netinka mano nestandartinei sofai. Kadangi įmonė perkant garantavo pinigų grąžinimą per 14 dienų prekės gavimo, aš 2021 04 27 kreipiausi į modernu.it epaštu, gavau atsakymą, kad galiu parsisiusti grąžinimo formą ir išsiusti prekę Pardavėjui. Tačiau grąžinimo formos tinklapyje nėra, jos nebuvo pridėta ir siuntinyje. Pardavėjas į mano e-laiškus ir tel. skambučius nebeatsako.
Artėja 14 dienų grąžinimo termino pabaiga ir aš galimai galiu netekti galimybės išsiųsti prekę ir susigrąžinti pinigus už netinkantį gaminį. Prašau pagalbos . Pagarbiai,
Modernu.lt pateiktas atsakymas.
Sveiki Regina,
Esame jums atsiunte prekes grazinimo forma, kuria jus uzpildete, ir preke grazinote geguzes 7diena. Pinigai uz prekes grazinami per 14d., ka esame nurode svetaineje. Visada galite susisiekti su mumis el. pastu info@modernu.lt, esame atrase i visus jusu laiskus. Ikeliame irodyma, jog jus mes esame atsiunte jums grazinimo forma, ir jus ja uzpildete. Taip pat atlike esame jums lesu grazinima, pinigai i jusu sask. grys per 2 dd.