2021-02-03 internetiniame puslapyje
lempumanija.lt užsisakiau 3 šviestuvus: 1 lubinį ir 2 sieninius. 2021-02-19
gavau užsakytas prekes. Vienas iš sieninių šviestuvių buvo subraižytas, todėl
šviestuvą grąžinau, informavau ir pardavėją, sureagavo greitai ir žadėjo iškart
gavę grąžintą šviestuvą, išsiųsti naują. Išsiunčiau per Omniva paštomatą
2021-02-22. 2021-02-24 siuntos sekime jau buvo rašoma, kad šviestuvas jau yra
nurodytu adresu. Pardavėjas žadėjo ir padegti išlaidas, patirtas siunčiant
šviestuvą, todėl informavau, kad šviestuvas išsiųstas ir išsiunčiau mokėjimo už
siuntimą kvitą. Po šio laiško jokio atsakymo negavau savaitę, todėl 2021-03-02
vėl kreipiausi el. paštu, teiravausi ar gavo siuntą. Vėl nesulaukiau jokio
atsakymo, bandžiau susisiekti telefonu, tačiau niekas neatsiliepė. 2021-03-09
pavyko prisiskambinti. Kalbėjo neaiškiai, teigė, kad mato, jog šviestuvas yra,
bet iš omniva negavo. Pažadėjo jog naują šviestuvą gausime savaitės pabaigoje
arba kitos pradžioje. Šviestuvo vis tiek negavome, nors puslapyje rodė, kad
sandėlyje turi 12 vnt. Sekantį kartą pavyko susisiekti 2021-03-18, pasakojo,
jog buvo gavę šviestuvą iš tiekėjų, tačiau buvo sudužęs ir jau užsakė naują
šviestuvą iš tiekėjų, turi jį pas save, tačiau šviestuvas turi praeiti kokybės
kontrolę. Pažadėjo išsiųsti ir kitą savaitę ir atsiųsti siuntos sekimo kodą.
Kodo negavau. Bandžiau skambinti telefonu, neatsiliepia. Negrąžinti pinigai už
grąžintą šviestuvą, grąžinimo išlaidos, naujas šviestuvas taip pas neišsiųstas.
Derybos dėl šviestuvo pakeitimo vyksta daugiau kaip mėnesį, jokio rezultato.
Pardavėjas piktybiškai neatsako į skambučius, el. laiškus, neinformuoja apie
prekės keitimo eigą. Pageidauju iš pardavėjo gauti už šviestuvą sumokėtą sumą (43,67 eur) arba žadėtą naują šviestuvą ir grąžinimo išlaidas (5,99 eur).