Sveiki. Dėl Alandeko parduotuvės klaidinančių veiksmų. Apsilankius www.alandeko.com/lt/ matome įprastą internetinio apsipirkimo puslapį. Jei norėsite užsisakyti prekę - taip pat viskas įprasta. Žinoma ir pateikiama, kad Lietuvoje yra 4 Alandeko parduotuvės, kurios dabar dėl karantino neveikia. Perkant prekę nėra nurodoma, iš kur ji bus siunčiama, ir pasirodo, ji buvo atsiunčiama iš Latvijos. Tad grąžinimas tampa neproporcingai nepatogus vartotojui, kada Pardavėjas gali tuo manipuliuoti savo naudai. Man neleido pirktos prekės grąžinti paštu ne į vieną Lietuvos parduotuvę, tik į Latvijos sandėlį. Kaštai dėl to yra ženkliai didesni, patys suprantate. Ir tai turi būti dengiama kliento sąskaita. O Klientų aptarnavimas net neturi galimybės Lietuvių kalba kalbėti. Ar taip gali būti? Kodėl tik Angliškai ir Rusiškai? Gerai, kad aš moku, bet ne visi moka.