Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB ATITVARA Naujoji 54 - 87 LT 62382 | pinigįų grąžinimas už nekokybišką prekę |


Darius Stankevičius
 

Naujoji g. 14, Leipalingis, Druskininkų sav.

 
 
UAB ,,Atitvara”
Naujoji g. 54-87, LT-62382 Alytus
 
 
2021-02-27
Alytus

   2020 m. lapkričio 27 d. telefonu paskambinau į UAB „Atitvara“ ir
konsultavausi dėl lauko durų privačiame name parinkimo ir įstatymo.
Sutarėme, kad atvažiuos įmonės konsultantas įvertinti situacijos ir parinkti
tinkamos prekės. 2020 m. gruodžio 3 d. atvyko įmonės atstovas Kęstutis
Petrauskas, apžiūrėjo patalpą ir rekomendavo metalines šarvuotas duris su
taip vadinama ,,jūrinės plokštės’’ apdaila bei garantavo, kad šios durys yra
tinkamos ir jokių problemų nekils (patalpos drėgmės matavimai nebuvo
atlikti, bet patalpoje yra varstomas langas bei stogelis iš lauko pusės). Tą
pačią dieną buvo pasirašyta Pirkimo – pardavimo sutartis bei sumokėtas
avansas. 2020 m. gruodžio 16 d. įmonės darbuotojai pristatė duris, atliko
montavimo darbus ir buvo sumokėta likusi sutartos kainos dalis. Po kelių
dienų pastebėjau kad viršuje durų metalinis paviršius yra drėgnas, po kelių
savaičių atsirado korozijos požymiai. Atšalus orams durų metaliniai paviršiai
pasidengė sniegu. Kelis kartus skmabinau įmonės nurodytu telefonu ir
pranešiau apie atsiradusias problemas, o 2021 m. sausio 8 d. su manimi
susisiekė įmonės direktorius Ričardas Truncė ir pasakė, kad problemą spręs
kai atšils orai. 2021 m. sausio 16 d. per Viber programėlę įmonės direktoriui
R. Truncei nusiunčiau nuotraukas, kurios įrodo jog durys pasidengia
korozija. Man dar kartą paskambino direktorius ir pasakė, kad atšilus orams
išims duris ir jas perdažys, bet jei noriu kokybiško rezultato, reikės sumokėti
papildomai. Taip pat pasiūlė dar vieną variantą - pakeisti duris į plastikines,

bet už jas reikės sumokėti, t.y. pasiūlė įsigyti dar vienas duris. Po kelių
savaičių iš lauko pusės durų apvadų plokštės laminatas keliose vietose
atsiklijavo ,toks pats procesas prasidėjo ir durų plošteje,visi metaliniai
paviršiai surūdijo(pasidengia korozija) 2021 m. vasario 18 d. kalbėjau su
firmos direktoriu Ričardu Trunce, bet šį kartą man jau nežadėjo durų
perdažyti, o siūlė pirkti plastikines duris, nes metalinės šarvuotos durys jo
manymu mūsų patalpai  netinka dėl galimai didelės drėgmės. Manęs toks
pasiūlymas netenkina, nes jis yra visiškai nesąžiningas. Manau, kad įmonė
savo darbą atliko nekokybiškai (parinko tai patalpai ir lauko sąlygomis
netinkamas duris) bei pardavė man nekokybišką prekę,visiškai neatitinkančia
sumokėtos kainos ir kokybes santykio.
Vadovaudamasis(-i) LR Civilinio kodekso 6.363 str. 7 dalimi savo
pasirinkimu turi teisę reikalauti, prašau:
 grąžinti pinigus, kadangi vienašališkai nutraukiu sutartį ir grąžinu
nekokybišką prekę.
Prašau susisiekti su manimi ir aptarti prekės ir pinigų grąžinimo tvarką.
Jeigu atsisakote priimti prekę ir grąžinti pinigus, privalote informuoti mane
raštu kaip tai numato LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 str. 2 d. ir
pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais bei
pridėti prie šio atsakymo dokumentų kopijas.

Darius Stankevičius
Pridedama:
2020 12 03 Pirkimo – Pardavimo Sutarties kopija, 2 l.;
2020 12 16 PVM Sąskaita – Faktūra, 1 l.;
Nuotraukos, įrodančios korozijos atsiradimą ir netinkamą prekės kokybę, 5
vnt.
  Laba diena ,2021- 02 -25  del nekokybiškos prekės nusiunčiau pretenziją UAB ,,Atitvara"elektroniniu paštu oferta@langumeistras.lt  ir tai pat  išsiunčiau registruotą laišką įmonės adresu .išsiuntimo kvitas yra pas mane. 2021 -02 -27 paskambinau į įmonę ir pasiteiravau  ar gavo mano pretenziją , atsiliepė konsultantė ir pasakė kad nieko nežino yra daug el.pašto adresų, tada aš paklausiau kokiu elektroniniu paštu siųsti pretenziją nes internete radau tik minėtą pašto adresą jinai atsakė kad šis pašto adresas geras bet geriau siųsti gamyba@langumeistrastras.lt Po kelių minučių man paskambino firmos direktorius Ričardas Truncė kuris buvo susipažinęs su laiško turiniu nes kalbėjo visus faktus kuriuos išdėsčiau laiške ,nors neprisipažino kad laiškas gautas ir kartojo kad terminas atsakymui menesis laiko, kas yra netiesa.Kartojo kad aš pralaimesiu teismuose po pusantrų metų bylinėjimosi jei nenoriu susitarti gražiuoju . Sakė atvažiuos jo pasamdyti ekspertai ir nustatys kad durims salygos neatitinka jokių reikalavimų ir firmos kaltės čia nėra Dar kartą siūlė perdažyti duris ir man už tai sumokėti jei noriu kokybiško rezultato arba įdėti plastikines duris su nuolaida 2021 -02 27 pakartotinai išsiunčiau pretenziją el pašto adresu gamyba@langumeistras.lt  Manęs tokie pasiūlymai netenkina , nes mano manymu įmonė nuo pat pradžių elgiasi nesąžiningai aš noriu vienašališkai nutraukti sutartį ir grąžinti  nekokybišką prekę.ir susitarti kada įmonė  pasiima prekę ir grąžinti man pinigus Praejus 14 d terminui kreipiuosi i jus kad padėtume išspręsti šią problemą nes iš įmonės nesulaukiau raštiško atsakymo. Iš anksto ačiū