Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Uždaroji akcinė bendrovė | del paslaugos nesuteikimo |

Skundas teikiamas dėl siuntos nepristatymo ir klaidingos informacijos teikimo periodiškai. Buvo siųstos dvi siuntos iš Starsbūro, viena iš jų buvo skubi ir ji sandėlį Vilniuje pasiekė 2021-02-14, kita - panašiu laiku atsirado Vilniuje. Nuolat skambinau, nes dpd darbuotojai tai nesiteikė atlikti, be to, siunta keliavo iš Prancūzijos, tai jos pilietis, išsiuntęs siuntą, irgi nuolat sekė buvimo vietą. Vasario 17 d. susisiekiau su DPD darbuotoja, paprašiau, kad siunta būtų atsiųsta adresu: Riešės g. 1-44, Grikienių km, Vilniusu raj., ji pažadėjo, jog per 1-2 darbo dienas tai bus paristatyta. Tačiau vasario 19 d. paskambino darbuotoja ir pasakė, kad siunta bus pristatyta vasario 22 d. deja, siunta neatkeliavo; tą pačią dieną, vakarop, informavau DPD darbuotoją, ji pažadėjo susiekti, kai rik ką sužinos. Deja, neikas nesusisiekė ir vasario 22 d. taipogi siunta nepasiekė manęs. Paskambinau tel.: 8-52106750, 13.43 val., eilinį kartą pažadėjo siuntą pristatyti, pasakė, jog iki 18.00 val. Deja, siunta neatkeliavo, nors už vieną buvo sumokėta kaip už skubią (apie 60 Eur siuntimo išlaidos), tačiau visiškas neveikimas ir abejingumas tampa netoleruotinas.