Sveiki,
tėvai padovanojo kelialapį į Dubajų (2019-10 mėn). Kelionė turėjo vykti 2020-10 mėn, buvo sumokėta pusė sumos - 900 Eur. Kitą dalį reikėjo sumokėti iki 2020-08. Kilus pandemijai birželį kreipiausi į įmonę prašydamas konsultacijos ir paklausti ar vyks kelionė. Paminėjo, jog neaišku dėl kelionės, gali ją perkelti, patys stebėjosi, jog nepaskambino patys, žadėjo susisiekti vėliau.
Nesulaukęs atsakymo mėnesį, bandžiau susisiekti telefonu, tačiau iš ~100 bandymų nepavyko. Parašius laišką ir paklausus apie vartotojų teisių tarnybą, pasiūlė arba grąžinti pinigus, arba perkelti kelionę. Paprašius grąžinti, jie dingo kaip į vandenį. Nurodyti adresai netikslūs, nėra atsakymo nei telefonu nei paštu. Perskaičius atsiliepimus apie įstaigą pastebėjau, jog jie visiškai nutraukė komunikaciją ir žmonės ieško įvairiausiais būdais kaip susigrąžinti pinigus. Vieni iš nukentėjusių pasiūlė kreiptis čia, todėl manau skundas jau sprendžiamas, tačiau noriu būti įtrauktas.
Pagarbiai,