Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Baltic Post, AB LP EXPRESS | Lpexpress |

Sveiki, norėčiau  parašyti skundą dėl Lpexpress siuntų pristatymo įmonės. 
Siuntėme savo prekę klientei per LPexpress. Mūsų klientė gavo visiškai sugadintą siuntą.
Siuntą pristatęs kurjeris elgėsi nemandagiai, pristatęs siuntą (10mm baldinę plokštę) pakiško klientai pasirašyti skaitiklyje, kad gavo siuntą (nebuvo jokio įspėjimo, kad pasirašote, už tai kad siunta yra sveika). Klientei pasakius, kad palauktų, nes siunta yra aiškiai sugadinta kurjerio žodžiai buvo toki: " Neturiu laiko laukti, man už laukimą niekas nemoka, jeigu kažkas negerai kreipkitės į siuntėją" (Mus)
Tai yra baldinė tvirta plokštė, kad ją sulaužyti tikrai neužtenka tiesiog numesti ar pan, tai ne stiklas..  Kurjeris kišdamas skaitiklį pasirašyti ir nepasakydamas, kas pasirašote, ne tik, kad gavote prekę, bet ir tai kad ji yra nepažeista taip vengė atsakomybės, aiškiai žinodamas, kad siunta yra sugadinta.
Į įmonę buvo kreiptasi, mūsų pretenzija buvo atmesta. 
Ar šioje situacijoje galima dar kažką padaryt? Mes savo ruošku klientei  iš karto išsiuntėme kitą plokštę, ir parašėme pretenziją, bet esame patyrę nuostolį, siunta buvo drausta. 
Nuostolis:160eu