Laba diena,
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba gavo Jūsų paklausimą.
Atsakydami į Jūsų paklausimą, informuojame, kad ginčijant pardavėjo veiksmus dėl galimai klaidingos informacijos suteikimo, visų pirma Jūs turėtumėte raštu kreiptis į pardavėją, nurodant savo keliamą turtinį reikalavimą. Kiekvieno netinkamo sutartinio įsipareigojimo vykdymo atveju, nukentėjusioji šalis turi teisę į nuostolių atlyginimą, tačiau nuostolių dydis turi būti pagrindžiamas konkrečiais įrodymais ir jie turėtų būti tiesioginiai, t.y. atsiradę dėl to, kad pardavėjas neįvykdė ar netinkamai įvykdė jo atžvilgiu keliamas prievoles.
Pardavėjui nevykdant Jūsų reikalavimo dėl nuostolių atlyginimo, pagrįsto konkrečiais įrodymais, Jūs turite teisę pateikti Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio reikalavimus atitinkantį vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.
Prašymo formą galite rasti čia: http://www.vvtat.lt/paslaugos/prasymai/vartotojo-prasymo-forma/345
Kartu su prašymu turėtų būti pateikiamos prašyme išdėstytas aplinkybes patvirtinančių dokumentų kopijos.
Nurodytus reikalavimus atitinkantį prašymą kartu su kitais dokumentais galima siųsti paštu Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai adresu - Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius. Taip pat galima minėtus dokumentus nuskenuoti ir siųsti el. paštu - tarnyba@vvtat.lt.
Pagarbiai,
Viktorija Dobrynskienė
Nuotolinės prekybos skyrius
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Laba diena, Gerb. Patricija,
Labai atsiprašome už patirtus nesklandumus įsigijant prekes mūsų internetinėje parduotuvėje. Pripažįstame, jog Jūsų laiku nepasiekė tiksli informacija apie užsakymo atsiėmimo laikus. Klaida įvyko bandant greitai prisitaikyti prie karantino nustatytų ribojimų uždarius parduotuves, bei siekiant suteikti galimybę nemokamai atsisiųsti prekes internetu ir atsiimti parduotuvėje. Deja, pasitaikė sistemos klaidų. Dar kartą atsiprašome ir dėsime pastangas, kad tokie nesklandumai nepasikartotų ateityje.
Pagarbiai,
UAB „Apranga HLT“