UAB „Apranga HLT“ | Netikslinga informacija apie prekės atsiėmimą |
Kreipiuosi dėl UAB „Apranga HLT“ frančizės principu pagal komercinį pavadinimą veikiančioje „ZARA HOME“ atlikto užsakymą. Internetiniame puslapyje www.zarahome.com 2020.12.14 atlikau užsakymą (Užsakymo numeris 80014714377). Užsakymo metu iš prekių atsiėmimo galimybių galėjau rinktis (atsiėmimą parduotuvėje arba primokėti 10 Eur ir gauti prekę į paštą/paštomatą). Pasirinkus opciją „Atsiėmimas parduotuvėje“ nebuvau informuota, kad prekes galėsiu atsiimti tik atitinkamomis dienomis, atitinkamu laiku. Apie tai, kad užsakymas jau yra parduotuvėje buvau informuota 2020.12.21 8val. ryte el.paštu ir SMS žinute. SMS žinutės tekstas: „Jūsų „zarahome.com“ užsakymo numeris yra ORDER 80014714377. Užsakymas Nr.ORDER 80014714377 jau yra parduotuvėje. Atminkite, kad užsakymą turite atsiimti per 15 dienų. Jei turite klausimų, susisiekite su Klientų aptarnavimo skyriumi“. 2020.12.21 apie 17 val. nuvykau į Vilniaus „Akropolį“, parduotuvę „ZARA HOME“ atsiimti užsakymo. Ant parduotuvės stiklo buvo pateiktas numeris siuntų atsiėmimui. Paskambinus nurodytu telefonu atsiliepė konsultantė, kuri pasakė, kad „taip, siunto išduodamos pirmadieniais ir trečiadieniais“ (suprask 2020.12.21 ir 2020.12.23) „nuo 10 iki 13 val.“. Paklaususi kodėl apie tai, kad yra specialios atsiėmimo valandos manęs buvo atsiprašyta ir pasakyta, kad deja šiandien prekės neišduos, kviečia atvykti trečiadienį. 2020.12.22 10.48 val. gavau laišką iš „info@zarahome.com „Gerb. kliente,
norime Jus informuoti, kad galite atvykti į parduotuvę pasiimti savo užsakymo Nr. 80014714377.
Turėkite omenyje, kad prieš atvykdami turėsite paskambinti į parduotuvę ir rezervuoti laiką.
Mūsų darbuotojai dirbs šiuo laiku:
iki gruodžio 18 d. – nuo 10 iki 13 val.;
gruodžio 21 ir 28 d. – nuo 10 iki 13 val.;
sausio 4 ir 7 d. – nuo 10 iki 13 val.“
Noriu pareikšti skundą ir nepasitenkinimą dėl „ZARA HOME“ nenurodyto tikslaus prekių atsiėmimo laiko, dėl ko mano prekės atsiėmimas nusikėlė nenumatytam laikui. Įsigijant prekę nebuvo nurodytas specialus laiko intervalas prekei atsiimti, dėl to reiškiu nepasitenkinimą ir tikiuosi žalos atlyginimo už netikslingai nurodytą informaciją. Kadangi buvau suklaidinta ir dar priversta atvykti atsiimti prekę nurodytu laiku, daugiau šio prekybos tinklo paslaugomis naudotis nebeplanuoju. Reikalauju atlyginti žalą už mano klaidinimą įsigijant prekę.
Laba diena,
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba gavo Jūsų paklausimą.
Atsakydami į Jūsų paklausimą, informuojame, kad ginčijant pardavėjo veiksmus dėl galimai klaidingos informacijos suteikimo, visų pirma Jūs turėtumėte raštu kreiptis į pardavėją, nurodant savo keliamą turtinį reikalavimą. Kiekvieno netinkamo sutartinio įsipareigojimo vykdymo atveju, nukentėjusioji šalis turi teisę į nuostolių atlyginimą, tačiau nuostolių dydis turi būti pagrindžiamas konkrečiais įrodymais ir jie turėtų būti tiesioginiai, t.y. atsiradę dėl to, kad pardavėjas neįvykdė ar netinkamai įvykdė jo atžvilgiu keliamas prievoles.
Pardavėjui nevykdant Jūsų reikalavimo dėl nuostolių atlyginimo, pagrįsto konkrečiais įrodymais, Jūs turite teisę pateikti Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio reikalavimus atitinkantį vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.
Prašymo formą galite rasti čia: http://www.vvtat.lt/paslaugos/prasymai/vartotojo-prasymo-forma/345
Kartu su prašymu turėtų būti pateikiamos prašyme išdėstytas aplinkybes patvirtinančių dokumentų kopijos.
Nurodytus reikalavimus atitinkantį prašymą kartu su kitais dokumentais galima siųsti paštu Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai adresu - Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius. Taip pat galima minėtus dokumentus nuskenuoti ir siųsti el. paštu - tarnyba@vvtat.lt.
Pagarbiai,
Viktorija Dobrynskienė
Nuotolinės prekybos skyrius
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
UAB „Apranga HLT“ pateiktas atsakymas.
Laba diena, Gerb. Patricija,
Labai atsiprašome už patirtus nesklandumus įsigijant prekes mūsų internetinėje parduotuvėje. Pripažįstame, jog Jūsų laiku nepasiekė tiksli informacija apie užsakymo atsiėmimo laikus. Klaida įvyko bandant greitai prisitaikyti prie karantino nustatytų ribojimų uždarius parduotuves, bei siekiant suteikti galimybę nemokamai atsisiųsti prekes internetu ir atsiimti parduotuvėje. Deja, pasitaikė sistemos klaidų. Dar kartą atsiprašome ir dėsime pastangas, kad tokie nesklandumai nepasikartotų ateityje.