Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Šviesos įranga pateiktas atsakymas.

Sveiki,
dar kartą labai atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Po prekės užsakymo (202012 06), informavome, kad jos teks palaukti apie 8-10 d.d. Normaliomis sąlygomis, visos prekės pristatomos dar greičiau, nei šis terminas. Tačiau esant Kalėdiniam laikotarpiui, bei sparčiam COVID-19 pandemijos pablogėjimui, įvestam karantinui, buvo apsunkintas užsakymų vykdymas, sulėtėjo logistika, nors sekėme visų siuntų judėjimą ir tikėjomis visus užsakymus įvykdyti laiku. Pastebėjus, jog siunta gali kiek vėluoti (2020 12 17), visus klientus informavome, jog galimi vėlavimai ir tik dalis siuntų pasieks užsakovus laiku. Tačiau, kitą dieną (2020 12 18) gavome žinių, jog prekės yra sandėlyje, prie kurio užblokuotas priėjimas. Iškart įspėjome visus užsakovus apie esamą padėtį, pasiūlėme pakeisti prekę panašia, šiek tiek palaukti, arba nedelsiant grąžinti pinigus.
Šis pasiūlymas buvo išsiųstas dar nesibaigus užsakymo vykdymo terminui, kuris buvo pateiktas po užsakymo.
Klientei paprašius grąžinti pinigus, jie buvo nedelsiant grąžinti, net ir po darbo valandų, greituoju pavedimu, kad nekiltų daugiau nepatogumų.
Kiti klientai, kurie sutiko palaukti prekių, visus užsakymus gavo dar po 2 d.d. (22-23d.)
Tai nėra įprasta praktika mūsų svetainėje, dauguma prekių yra mūsų vietiniame sandėlyje ir užsakovai jas gauna per 1-4 d.d. priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, dalis prekių užsakomos gavus kliento užsakymą, pristatymas trunka apie 5-10 d.d.