užsakyta prekę atvykau pasiimti į vietą.
Prekė buvo sulaužyta, todėl jos nepasiėmiau. Susisiekė vadybininkas,
pasiūlyti analogiškos prekės negalėjo. Užpildžiau gražinimo formą 2020
10 26 per 15 d d turėjo gražinti. Praėjus terminui susisiekiau telefonu
informavo kad įvykusi klaida todėl greitu laiku perves visi dokumentai
tvarkoje. Tokia eiga tesiesi jau mėnesis.
Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Tinklalapis www.vvtat.lt