internetinėje parduotuvėje (UAB "Balta sala") buvo padarytas pavedimas už prekę (190 eur).
Pristatymo terminas gavėjui (UAB "Baltweld) nurodytas 16-22 k.d.
Suėjus terminui nepavyksta susisiekti nei telefonu (nors sujungimas yra,bet niekas neatsiliepia),nei nurodytu e-paštu negaunamas atsakymas.
Kreipiuosi į jus ,kaip pirmą instanciją.
pagarbiai,
Kęstutis Kęstavičius
Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Tinklalapis www.vvtat.lt