Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB | Vilkinamas laikas atliekant garantinį aptarnavimą |

2020-10-10 į UAB "SKYTECH.LT" Vilniaus parduotuvę buvo grąžinta prekė "Crucial MX500 1TB", pirkta 2018-11-26 ir kuriai pardavėjas suteikė 60 mėn. garantiją. Kartu buvo pateiktas prašymas grąžinti sumokėtus pinigus (atsisakiau remonto arba keitimo motyvuodamas, kad be šitos detalės negalėsiu dirbti kasdienio darbo savo kompiuteriu, o remontai arba keitimai Skytech'e trunka kelias savaites. Tai žinau iš patirties bendraujant su Skytech. Todėl vietoj sugedusios prekės iškart nusipirkau kitą). Taip pat nurodyti mano kontaktai- telefonas ir el.paštas. Per visą mėnesį, iki pat 2020-11-09 niekas nepaskambino ir neparašė atsakymo, tad pats kreipiausi į Skytech el.paštu kokioje būsenoje mano prašymo nagrinėjimas. Tik tada į mano rašytą prašymą Skytech atstovai atsakė el. laišku kuriame atsisakė grąžinti pinigus motyvuodami kažkokiu teismo sprendimu, kuriame buvo nagrinėjamas atvejas dėl garantinio laikrodžio už kelis tūkstančius eurų ginčas tarp pirkėjo ir pardavėjo. T.y. Skytech vilkina garantinį aptarnavimą išlaužę iš lubų kažkokius atsikalbinėjimus, kadangi aš niekada nepirkau iš jų brangaus laikrodžio už kelis tūkstančius eurų, o tik noriu grąžinti pigų Kinijoj štampuotą SSD diską kompiuteriui už 141 eurą 29 ct! Po mūsų bendravimo jie paprašė mano leidimo išsiųsti prekę į gamintojo servisą apžiūrai, nors buvo ir arkliui aišku jog prekė pajungta prie kompiuterio tiesiog neveikia nuo žodžių "iš viso neveikia". Leidimą siųsti gavo 2020-11-09, tačiau siuntimą jie atliko tik po 10 dienų: 2020-11-19. Taigi nuo 2020-11-19 prekė išsiųsta gamintojo servisui ir praėjus trims savaitėms nėra jokio atsakymo. Viso nuo prekės pridavimo į Skytech jau praėjo 2 mėnesiai. T.y. Skytech motyvuoja, kad pirkėjas negali prašyti pinigų grąžinimo, nes tai apsunkina pardavėja, tačiau nesugeba per protingą laiką nei suremontuoti, nei pakeisti prekės. Tie patys teismai yra išaiškinę ne vieną kartą, kad nėra jokios hierarchijos pagal kurią pirkėjas turi rinktis remontą, keitimą ar pinigų grąžinimą, o siūlo sutarti pirkėjui su pardavėju mažiausiai apsunkinantį variantą, tinkantį abiem pusėms. Tačiau apie kokį sutarimą galima kalbėti, jei sugedusios prekės diagnostika, remontai ir keitimai trunka nuo kelių savaičių iki mėnesių. Tai rašau iš savo daugelio metų patirties bendraujant su Skytech. Taigi ir toliau atsisakau remontų, keitimų, nes man tas diskas jau nereikalingas, turiu naują kitą ir prašau pinigų grąžinimo. Prisegu Skytech remonto būsenos tinklapio atvaizdą, jog šiandienai (2020-12-10) būsena tokia, jog Skytech tyčia arba dėl darbuotojų aplaidumo, vilkina garantinį aptarnavimą.

UAB pateiktas atsakymas.

Sveiki, Svajūnai,
Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome, kad taip ilgai užtruko procesas. Šiandien susisieksime su Jumis dėl pinigų grąžinimo. Jie pasieks Jus artimiausiomis dienomis.