Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, ir, jei turite turtinį reikalavimą įmonės atžvilgiu, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.

Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Tinklalapis www.vvtat.lt

UAB pateiktas atsakymas.

Laba diena,
prie prekių esame pažymėję, kad išskirtiniu atveju siuntų pristatymo terminas gali pailgėti ir tai nurodome savo parduotuvės taisyklėse, su kuriomis klientas, formuodamas užsakymą privalo sutikti, nes kitu atveju užsakymo patvirtinti nėra galimybės. Šiuo atveju gavus patikslinimą iš tiekėjo su klientu buvo susisiekta telefonu stengiantis priimti bendrą abiems šalims tinkamą sprendimą: siūloma prekės alternatyva, siūloma laukti arba grąžinti klientui sumokėtus pinigus. Šiuo atveju klientas pasirinko pinigų grąžinimą, kuris buvo atliktas.

pagarbiai,
Klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Erika Šliavienė