Lapkričio 28d buvo atliktas pavedimas už perkama žaislą. Lapkričio 29d.paskambino iš šios įmonės ir patikino, kad žaislą pristatys per 7-14d.d. praėjus sav., pradėjau domėtis jų e paštu apie šio pirkinio eigą. Atsakymo negavau. Skambinau bendruoju numeriu gruodžio 7d ir mane patikino, kad žaislą gausiu. Reikia laukti. Nuramino, nes tokį patį žaislą jų puslapyje radau parduodama tik jau su didesne kaina. Pamaniau, kad jų turi. Gruodžio 9d. Sulaukiau jų skambučio, kad šį žaislą pristatys tik sausio mėnesį. Reiškias turėsiu laukti viso 2 mėnesius. Tad tikimybė, kad jis atpiks pas kitus pardavėjus per tą laiką yra didelė. Bet esmė ne kainoje, o jų apgavystėse ir požiūriu į klienta. Tai yra juk perkama dovana. Noras gauti laiku, žinoti aiškias pristatymo datas, terminus. Taip pat neaišku per kiek laiko dabar dar ir pinigus gražins pardavėjas į pirkėjo sąskaitą. Ir tai nėra vienintelis atvejis su šią įmonę dėl perkamų prekių. Ką gi: reikia laukti pinigų, ieškoti tokio pačio žaislo kitose įmonėse, o tokias įmones kaip bigbox, toybox aplenkti ateityje visada. Nors ir bus skelbiama mažesnė kaina nei kitur.
Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, ir, jei turite turtinį reikalavimą įmonės atžvilgiu, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Tinklalapis www.vvtat.lt
UAB pateiktas atsakymas.
Laba diena,
prie prekių esame pažymėję, kad išskirtiniu atveju siuntų pristatymo terminas gali pailgėti ir tai nurodome savo parduotuvės taisyklėse, su kuriomis klientas, formuodamas užsakymą privalo sutikti, nes kitu atveju užsakymo patvirtinti nėra galimybės. Šiuo atveju gavus patikslinimą iš tiekėjo su klientu buvo susisiekta telefonu stengiantis priimti bendrą abiems šalims tinkamą sprendimą: siūloma prekės alternatyva, siūloma laukti arba grąžinti klientui sumokėtus pinigus. Šiuo atveju klientas pasirinko pinigų grąžinimą, kuris buvo atliktas.
pagarbiai,
Klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Erika Šliavienė