A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/bf2a7d58481becd15e0dcb9628571b46.msg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/12de7f5878b3377273fa510a61f75c20.PNG): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Servico (administratoriai) | Reikalavimas sumokėti už nesuteiktas paslaugas |

Liepos mėnesį kreipiausi į namo administratorių dėl apgadintos pašto dėžutės. Už pašto dėžutės remontą sutikau susimokėti, tačiau po dviejų savaičių raštu priminus apie neišspręstą problemą atsakymo negavau. Po mėnesio skambinau tiesiogiai ir tada man buvo pasakyta, kad yra susidariusi eilė, tad sutikau dar palaukti ir uždaviau klausimą dėl vaikų aikštelės išlaikymo išlaidų, kurias turėtume dalinti su kitu namu. Vadybininkas pažadėjo pasidomėti. Vis skambindavau 3 mėnesius dėl mano problemos sprendimo būdų, o taip pat norėjau atsakymo į užduotus klausimus. Nuolat buvo žadama, kad vadybininkas susisieks, tačiau jokių žinių negavau iki šiol. Man yra nesuprantama, kodėl aš turiu mokėti už paslaugas kurių negaunu, mat sąskaita yra ne tik už atliktus darbus, bet ir už administravimą. Šiuo atveju jokio administravimo negavau - dėžutė nesutvarkyta, o klausimai neatsakyti.

Lapkričio 19 d. kreipiausi į UAB Servico, kur gavau laišką, jog atsakymas bus pateiktas per 10 darbo dienų. Jau praėjo bene 15 darbo dienų o atsakymo vistiek nėra.

Taip pat norėčiau pabrėžti, kad prašiau UAB Servico pateikti informaciją apie tai kokios procedūros reikalingos norint atisakyti jų paslaugų, tačiau šios informacijos taip pat negaunu, tad šiuo metu esu jų nekokybiškai teikiamų ir nesąžiningai apmokestinamų paslaugų įkaitė, kas pažeidžia mano teises į informaciją ir laisvą pasirinkimą.  

Šiuo metu ši problema nėra srendžiama jokioje kitoje institucijoje

Prašau man grąžinti pinigus už visą laiką (nuo liepos mėnesio) nesuteiktas paslaugas ir atsakyti į kitus du laiške pateiktus klausimus išsamiai.

UAB Servico (administratoriai) pateiktas atsakymas.

Laba diena,

Pateikiame atsakymus į Jūsų užduotus klausimus eilės tvarka:
1. Pažymime, UAB „Servico“ administruoja M. Mažvydo g. 10 vadovaudamasi namo administravimo ir kitų paslaugų teikimo sutartimi Nr. 2011-03-08/30 Vilnius, kovo mėn. 8 d. ir paslaugas teikia pagal priedas Nr. 2 „Sutarties pagrindu teikiamų Paslaugų detalizavimas ir tarifai“. Pastabos sąskaitose įdedamos laikinam laikotarpiui, klientų informavimui, vėliau automatiškai išnyksta. Gal galite patikslinti kokias konkrečiai pastabas minite savo laiške? Ar galite pridėti iškarpą? Taip pat informuojame, jog įvykus vadybininkų pasikeitimui, Jūsų atžvilgiu nebuvo vykdomos papildomos mokestinės korekcijos.
2. Dėl namo administratoriaus pasirinkimo/keitimo tvarkos proceso išaiškinimo, Jums reikėtų kreiptis į Vilniaus miesto savivaldybės Būsto administravimo skyrių.
Prisegtuke pridedame paslaugų sutarties iškarpą su eilutės Administravimas tarifo išaiškinimu. Pažymime, kad vadovaujantis Butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės administravimo nuostatais pagrindinis UAB „Servico“ kaip administratoriaus uždavinys yra įgyvendinti Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytus privalomuosius reikalavimus, susijusius su daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų naudojimu ir priežiūra.
Atsiprašome Jūsų už patirtus nepatogumus, tikimės konstruktyvaus tolimesnio bendradarbiavimo.