Laba diena, lapkričio 25 d. iš įmonės Bigbox.lt internetu lizingu (nr. E011395824) pirkau prekę Skalbimo-maina-Samsung-WW80R421HFWLE-su-gar-funkcija. Lapkričio 27 d. kurjeris ją atvežė į nurodytą adresą, telefonu informavo, jog prekę pristato man į namus. Taip pat pridūrė, jog matomi pakuotės pažeidimai ir juos užfiksavo savo darbiniu įrenginiu. Tačiau nesulaukęs užsakovo patvirtinimo, jog sutinka prekę priimti ir negavęs patvirtinančių kliento duomenų (paskutinių keturių asmens kodo skaičių ar gauto pin kodo kurjeris) užfiksavo, jog prekę priėmiau. Išpakavus prekę buvo aiškūs skalbimo mašinos defektai, apie juos iš kart buvo informuotas kurjeris ir liepta grįžti, pasiimti prekę, tačiau jis informavo, jog ją jau patvirtino, kaip pristatytą (kaip minėjau be pirkėjo sutikimo. Apie šią situaciją iš kart buvo informuota įmonė bigbox.lt. Skambinta telefonu 870033322, apie situacij1 nurodyta informuoti el.paštu. Ta ir padariau, lapkričio 27 d. vos kelios minutės po pristatymo nusiunčiau nuotraukas ir laišką "Laba diena, noriu nutraukti sudarytą Nr. E011395824, nes prekė buvo pristatyta sugadinta.Laukiu atsakymo su tolimesniais veiksmais.", Lapkričio 30 d. įmonės atstovas parašė, "Labai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Dėl to, kad prekės pažeidimą pastėbėjote tik priėmus siuntą ir pasirašius vežėjui, kad prekė buvo pristatyta be pastabų, turime teikti atskirą pretenziją vežėjui. Siekiant kuo greičiau išspręsti situaciją, reikalinga:
- Prekės nuotraukos iš visų pusių.
- Pakuotės nuotraukos iš visų pusių.
- Prekės nuotraukos su putplasčiais iš visų pusių.
Jeigu atsitko taip, kad originalios pakuotės neturite, reikalinga bent jau prekės nuotrauka su putplasčiais.
Tik tvarkingai pateikus informaciją galėsime Jums padėti".
Visos nuotraukos buvo pridėtos, tačiau esminis situacijos dalykas ir yra tas, jog siuntos iš kurjerio aš nepriėmiau ir prekės apžiūrėti negalėjau, nes net nesulaukus užsakovo, prekė buvo palikta prie namų ten buvusiems asmenims. Susisiekus su įmonės atstovais niekaip negalima prie problemos sprendimo.
Aš, kaip užsakovas, turiu teisę nutraukti sutartį, kurią sudariau, tačiau įmonė tokį mano prašymą ignoruoja, motyvuodama, jog aš prekę iš kurjerio priėmiau. Prekė buvo pristatyta jau sugadinta, tai telefonu patvirtino vežėjas, įmonė apie tai informuota, tačiau ji tik pasiūlė "Prašau kreipkitės į Samsung pagalbos liniją, jog gavote defektuotą prekę (nesueina dangčio kampai(kontaktai žemiau)) ir atvykus meistrui nurodykite, kad atsisakote remontui, jeigu išties tai - ne mechaninio broko, t.y. smūgio pasekmės - servisas prekę nurašys ir išduos keitimo dokumentus". Aš, kaip pirkėja tiesiog noriu atsisakyti šios įmonės prekės ir nutraukti sutartį. Gruodžio 15 d. pagal sutartinius įsipareigojimus aš jau turiu būti sumokėjus pirmąją įmoką už prekę, tačiau to padaryti negalėsiu, nes prekės pasilikti ar keisti aš nenoriu, o sutartį noriu nutraukti. Įmonė nesuteikia man tokios galimybės, todėl privalau kreiptis į Lietuvos nacionalinę vartotojų federaciją, nes taip pažeidžiamos mano, kaip pirkėjos teisė, nutraukti sutartį, tuo labiau, jog prekė buvo pristatyta su defektais ir jos priėmimo aš netvirtinau, Šiuo atveju aš lieku be prekės, patiriu stresą ir nežinau, kur ieškoti pagalbos. Buvo laikomasi visų nustatytų terminų, dėl sutarties nutraukimo.