Severity: Warning
Message: getimagesize(./uploads/e6c358c9bddb26cb641f8d102b9425bf.pdf): failed to open stream: No such file or directory
Filename: models/files_m.php
Line Number: 189
Severity: Warning
Message: getimagesize(./uploads/f78b2d343da0dc981dc9cae1437ad1ab.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Filename: models/files_m.php
Line Number: 189
gegužės mėnesį iš Ledluminos parduotuvės, esančios Kalipėdoje Liepų g. 85, pirkau šviestuvą(Gatvės šviestuvas 40W su saulės baterija). Prieš tai buvau gavęs jų patikinimą (raštu) , kad šviestuvas švies visą naktį. Deja, šviestuvas saulėtą dieną pasikrovęs šviečia geriausiu atveju iki 2 valandų, o po ūkanotos dienos - dar gerokai mažiau. Reziumuoju - investavau į elektros stulpą, į kronšteiną, į lempą ir rezultate - nuo 18 valandos tamsu, nes lempa jau būna visai mirusi. Pardavėjai sutinka, kad lempa galėjo būti brokuota ir siūlo ją pristatyti į Klaipėdą. Aš esu Vilnietis ir man kyla tik vienas klausimas - jei prekė yra brokuota, kas visiškai akivaizdu, tai kas padengs man išlaidas: elektriko iškvietima ir lempos nuėmimą (ji ant 3.5 m stulpo) ir jos pristatymą į Klaipėdą. Beje, klausimų jau buvo ir perkant ir po to, nes ant lempos pakuotės matėsi visai kiti produkto specifikaciniai duomenys, viduje nebuvo jokios instrukcijos. Su pardavėjais bendravau el.paštu ir jie mane vis užtikridavo, kad čia viskas gerai. Pilną susirašinėjimą su pardavėjais esu išsaugojęs. Mano galva, arba jie pristato man naują lempą (ir ją pakeičiam į brokuotą) arba gražina už brokuota lempą sumokėtus pinigus (40eur).Pagarbiai,Giedriusp.s. sąskaita apmokėta gegužės 7 dieną, sąskaitos NR LE 00185