Žaislu pirklys | Dėl gražinamos prekes nepriemimo |
2020-11-09 internetu isigijau vaikiska zaisla is parduotuves “Zaislu pirklys”,uz 46 eu.2020-11-11 minetas zaislas man buvo pristatytas per kurjerius.Kadangi zaislas buvo mums nereikalingas,nes nespejome jo gauti iki gimtadienio,parasiau parduotuves el.pastu,kad noretume grazinti,taciau zaisla priimti atsisake. As mineta zaisla issiunciau per kurjerius i parduotuve,taciau zaislas gryzo atgal,nes parduotuve atsisake priimti siunta.
Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Tinklalapis www.vvtat.lt
Žaislu pirklys pateiktas atsakymas.
Mes vadovaujamės Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Per Taisyklių 11.3.1 punkte numatytą terminą Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, kurios nepatenka į negrąžintinų prekių sąrašą. Jūsų atveju pirktas žaislas patenka į negrąžintinų prekių sąrašą, todėl nebuvo Jūsų siunta priimta. Su šiomis taisyklėmis pirkdamas kiekvienas pirkėjas privalo susipažinti ir tik pažymėjus, kad su taisyklėmis susipažinau yra leidžiama užbaigti užsakymą. Jūsų atveju, pirkdama turėjote perskaityti, kad žaislai yra negrąžinama prekė.