Laba diena,
Šį pareiškimą rašome prašydami Jūsų geranoriškai įvertinti 2020-11-13 - 14 d. viešnagė Jūsų viešbutyje “Best Baltic Hotel - Palanga “ susidarusia situaciją , dėl netinkamai parinkto kambario , kurio pasekmė lengvas kūno sužalojimas , kuri gali patvirtinti 2020-11-14 atvykę pareigūnai ,bei skambutis 112 - medikai faktines aplinkybes.
Vertinant visas aplinkybes jos nebūvo suteiktos pakankamai adekvačiai. Į kambarį esanti kažkur ne pačiame viešbutyje, nebuvo iki jo palydėta. Apšvietimas jo nebūvo. Įeiti į priskirtą tuo metu kambarį buvo visiškai tamsu.
Galime pasidžiaugti tik tuo , kad Jūsų personalas t.y budinti administratorė pasiūlė pakeisti tik kambarį, tačiau bijodama Jūsų kaip vadovybės net neiškvietė medikų , o pasiūlė nuo skausmo vaistų ir pleistro. Kaip žinant medikams atvykus kita dieną buvo konstatuotas sumušimas. Norėtume sužinoti šios būdinčios administratorės ne tik pareigybęs bet ir išsilavinimą bei pirmosios pagalbos galiojantį pažymėjimą ar atitinkamą medicininių žinių patikrinimą- atestaciją. Taip pat norime pažymėti , kad Jūsų būdinčios tą vakarą administratorės paprašėme , kad informuotu atsakingą asmenį apie įvykį, ji atsisakė sakydama, kad jau vėlus metas ir savaitgalis. Buvome palydėti į kitą išsirinkta kambarį. Eidami sužinojome, kad viešbutyje esame tik mes ir dar vieni lankytojai. Suprantame susiklosčiusia situaciją dėl pandemijos COVID -19 tačiau tuo pačiu esame ne tik žmonės , bet ir šio viešbučio klijentai . Pasirinkome šį viešbutį ne tik dėl kainos, bet ir dėl gerų atsiliepimų. Tačiau pabuvę faktiškai , tikrai apie greitą ir operatyvų sprendimą atsitikus nelaimei niekam nerokemduotumėm. Jūsų būdinti administratorė- personalas nebuvo adekvatus jei su savo kambariu nesupažindina ir nepalydi.
Buvo laiškas išsiųstas antradienį, bet niekas nesiteikė atrašyti. Nesulaukėme jokio atsakymo, manome, kad bėga nuo atsakomybės. Nesulauke jokio atsakymo nusprendėm kreiptis į Vartotojų teises, galbūt Jus padėsit mums išspręsti šią problemą.