AZETA VAISTINĖ, UAB | Eurovaistinė.lt nepristatė užsakymo |
Lapkričio 1 d. atlikau Swedbank banko pavedimą apmokėti užsakymą nr. E02143136. Mano banko sąskaitoje pinigai (48.94 Eur.)buvo nuskaičiuoti, tačiau Euravistinė.lt paskyroje rodė, kad mokėjimas neatliktas. Lapkričio 3 d. skambinau Eurovaistinės klietų aptarnavimo informaciniu numeriu ir man nurodė el. paštu info.internete@ev.lt nusiųsti apmokėjimą, įrodantį banko išrašą, su situacijos paaiškinimu. Nurodytu paštu Lapkričio 3 d. išsiunčiau laišką su banko pavedimo išrašu ir situacijos paaiškinimu. Negavusi jokio atsakymo Lapkričio 4 d. dar kartą siunčiau laišką. Lapkričio 4 d. skambinau Eurovaistinė klientų aptarnavimo skyriaus skundų priėmimo numeriu ir man paaiškino, kad mano laiškai buvo gauti, bet laukiama buhalterinio skyriaus patvirtinimo. Lapkričio 10 d. dar kartą skambinau Eurovaistinė klientų aptarnavimo skyriaus skundų priėmimo numeriu ir man pasakė, kad laukiama, kol buhalterinis skyrius patvirtins, kad pavedimas buvo atliktas, o paklausus, kada maždaug sulauksiu atsakymo man buvo atsakyta, kad kaip įmanoma skubiau buhalterinis skyrius atsakys ir jeigu pinigai tikrai buvo pervesti tai grąžins pinigus arba pradės vykdyti užsakymą. Tačiau iki dabar negaunu jokio atsakymo iš Eurovaistinė.lt. Noriu, kad pinigai pervesti už užsakymą nr. E02143136, kurio negavau būtų man grąžinti.
Laba diena,
Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Tinklalapis www.vvtat.lt